Tisztítás hiánya a főváros egyik legnagyobb átszállóhelyén
FRISSÍTÉS: 2024.06.28.
KÖKI Terminál válasza:
„Ezúton tájékoztatom, hogy az érintett terület nem tartozik az üzemetetésünkbe.”
-----
Kőbánya-Kispesten sok helyen régóta semmilyen tisztítást nem végeznek. Egy ilyen nagy forgalmú csomópontban célszerű lenne nap közben is folyamatosan takarítani. Drámai különbség van a bevásárlóközpont és közlekedési csomópont állapota között. Miért van az, hogy a pláza üzemeltető tud tisztaságot tartani, a közlekedési terek üzemeltetője pedig képtelen?
Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Kőbánya-Kispest
Hozzászólások
Ezúton tájékoztatom, hogy az érintett terület nem tartozik az
üzemetetésünkbe.
Üdvözlettel:
*Kis Benjámin*
Technical Manager
KÖKI Bevásárlóközpont
Mobile: +36 70 795 3578
benjamin...
Ügyszám: 0038/0023861/2024
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST- 00146628
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társa...