Megoldatlan

Hibás kerékpárút

FRISSÍTÉS: 2024.06.03.

Bejelentő válasza:
„Tisztelt Budapesti Közlekedési Központ!
Köszönöm gyors válaszát!
Ez a megfogalmazás túl tág időintervallum és az előzmények tekintetében is,
pontosítását kérem!
Nagyon köszönöm!”

-----

A jelzett helyen hibás a kerékpárút.
Szakszerű javítását kérem!
Köszönöm szépen!

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Nyugati pályaudvar

Hozzászólások

  • P Csaba lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Sleepy Claus hozzászólt a bejelentéshez.

    Az átvezetés javítása nem történt meg szakszerűen, megoldása anyagi fedezet függvénye, így megoldatlan.
  • Sleepy Claus visszajelzésére vár.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0019215/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00144922

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társaságunkat, ho
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "A jelzett helyen hibás a kerékpárút. Szakszerű javítását kérem! Köszönöm szépen!"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.06.03. Bejelentő válasza: „Tisztelt Budapesti Közlekedési Központ! Köszönöm gyors válaszát! Ez a megfogalmazás túl tág időintervallum és az előzmények tekintetében is, pontosítását kérem! Nagyon k...

  • Sleepy Claus hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Budapesti Közlekedési Központ!
    Köszönöm gyors válaszát!
    Ez a megfogalmazás túl tág időintervallum és az előzmények tekintetében is,
    pontosítását kérem!
    Nagyon köszönöm!
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0019215/2024

    JAROKELO-BUDAPEST- 00144922

    Tárgy: tájékoztatás

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Sleepy Claus bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére