Megoldatlan

Graffitis közműszekrény

FRISSÍTÉS: 2024. 05. 10.

ELMŰ Hálózati Kft. hozzászólása:
"Az Önök által jelzett szekrény nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona."

---------

Kérem, tisztítsák meg!

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Bukarest u. 1

Hozzászólások

  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

  • Járókelő László lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett elég információ a bejelentőtől.

    Kedves Bejelentőnk!
    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
    Kérjük, a probléma ismételt jelzéséhez és megoldásához küldj...
  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi változás.
  • Gyöngyösi Máté visszajelzésére vár.

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi változás.
  • Gyöngyösi Máté visszajelzésére vár.

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A Magyar Telekom a hálózati elemeit – köztük a fedlapokat, elosztószekrényeket - rendszeresen karbantartatja, és szükség szerint felújíttatja. Minden évben felméreti az eszközök, alépítmények állapotá...
  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását "Kérem, tisztítsák meg!"-ról "FRISSÍTÉS: 2024. 05. 10. ELMŰ Hálózati Kft. hozzászólása: "Az Önök által jelzett szekrény nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona." --------- Kérem, tisztítsák meg!"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyszám: 6301700/DSELHCSNS/151307/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100069943502

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Köszönjük, hogy kérésükkel hozz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Gyöngyösi Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére