Megoldott

Közmű fedélben megjelenő mélyedés

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.06.07.

Magyar Telekom válasza:
„A fedlapot javítjuk, a padka nem hozzánk tartozik.”
Az Önkormányzat javítja a padkát?

-----

FRISSÍTÉS: 2024.06.06.

IX. kerület Önkormányzat válasza:
„Az alépítményi műtárgy takarás cseréjében továbbra is a Magyar Telekom Nyrt. az illetékes”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.04.26.

Magyar telekom válasza:
„A padka javítása nem Magyar Telekom kompetencia.”

-----

A valószínűleg már korabban javított közmű fedelén egy tenyérnyi, több cm mély mélyedés jelent meg, a beton elaprózódott, a víz megáll benne. A korábbi javítási munkálatok során nem túl igényesen állították helyre a fedél melletti padkát, ami esztétikailag is ronda és ki is dőlt a helyéről.
Kérem állítsák helyre, minőségi munkával a közmű aknát!

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Ipar u. 25

Hozzászólások

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Az illetékes visszajelzése alapján.
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • P Csaba megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő csapata!

    A előzőekben erre a kérdésre is megválaszoltunk, de ismételten tájékoztatom, hogy Bp. IX. ker. Ipar u. 25. előtti Magyar Telekom alépítményi műtárgy melletti kiemelt szegél
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: IX. kerület Ferencváros Önkormányzata

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ra.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.06.06. IX. kerület Önkormányzat válasza: „Az alépítményi műtárgy takarás cseréjében továbbra is a Magyar Telekom Nyrt. az illetékes” ----- FRISSÍTÉS: 2024.04.26. Magyar telekom válasza: „A padka javítása nem Magyar Telekom kompetencia.” ----- A valószínűleg már korabban jav...

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A fedlapot javítjuk, a padka nem hozzánk tartozik.
  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.04.26. Magyar telekom válasza: „A padka javítása nem Magyar Telekom kompetencia.” ----- A valószínűleg már korabban javított közmű fedelén egy tenyérnyi, több cm mély mélyedés jelent meg, a beton elaprózódott, a víz megáll benne. A korábbi javítási munkálatok során nem túl igényesen állított...

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Hivatkozva a 144350 számú bejelentésre tájékoztatom, hogy Bp. IX. ker. Ipar u. 25. előtti Magyar Telekom alépítményi műtárgy melletti kiemelt szegély helyreállítására lehetőségünk
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: IX. kerület Ferencváros Önkormányzata

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "A valószínűleg már korabban javított közmű fedelén egy tenyérnyi, több cm mély mélyedés jelent meg, a beton elaprózódott, a víz megáll benne. A korábbi javítási munkálatok során nem túl igényesen állították helyre a fedél melletti padkát, ami esztétikailag is ronda és ki is dőlt a helyéről. Kérem állítsák helyre, ...

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A padka javítása nem Magyar Telekom kompetencia.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    4
    Válaszra vár
    4

    Sérült fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Invitech
    Vámház körút (IX. kerület, Ferencváros)
  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Sérült fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Pál András
    Illetékes: Magyar Telekom
    Zsil utca (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére