Megoldatlan

Poros járdaszakasz a Jysk előtt

FRISSÍTÉS: 2024.05.13.

Budapest Közút Zrt. válasza:
„A tárgyi zöldfelület nem tartozik a Társaságunk által üzemeltetett hálózathoz. A terület illetékes kezelője nyilvántartásunk szerint BKM Budapest Közművek Nonprofit Zrt. – FŐKERT Kertészeti Divízió.”

-----

A Szentendrei úti Jysk bejárata előtt egy kis területen hiányzik a járda. Kérjük a pótlását, hiszen, amint látszik, a járókelők aktívan használják a gyalogátkelő megközelítéséhez.

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Szentendrei út 30

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • BKM Budapesti Közművek nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

    Éppen ún autó utat gyártanak ide, így megoldódik q probléma a zöldterület megszüntetésével.
  • BKM Budapesti Közművek nem válaszolt 40 napon belül.

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKM Budapesti Közművek

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BKM Budapesti Közművek"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Cím!

    Mellékletben megküldjük a tárgyban szereplő bejelentésre írt tájékoztatásunkat melyet elektronikus aláírással láttunk el.

    Üdvözlettel:

    Budapest Közút Zrt.
    Útfenntartási Főosztály
    e-...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Baksai-Szabó Kristóf bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére