Megoldott

Szétesett szekrény

FRISSÍTÉS: 2024. 05. 31.

BUDAPEST KÖZÚT Zrt. hozzászólása:
"A bejelentésben szereplő elektromos szekrényt nem Társaságunk üzemelteti."

---------

FRISSÍTÉS: 2024.05.02.

Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.04.30.

E.On válasza:
„A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által jelzett elosztószekrény nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.”

-----

A József körút 2. előtti egyik közműszekrény vállalhatatlan állapotban van, csak egy sárga szalag és a szentlélek tartja össze.

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, József krt. 2

Hozzászólások

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.verified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi...
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztonságosabb...
  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Kicserélték a szekrényt, az oldalán látszik, hogy tényleg a BKK/BKV volt az illetékes.
  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Amíg a BKK szíveskedik válaszolni, miért nem próbáljuk meg a BDK-t is?
  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Fischer Péter elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.05.02. Telekom válasza: „Nem Magyar Telekom tulajdon” ----- FRISSÍTÉS: 2024.04.30. E.On válasza: „A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által jelzett elosztószekrény nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.” ----- A József körút...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    A bejelentésben szereplő elektromos szekrényt nem Társaságunk üzemelteti.

    Tisztelettel,

    BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
    Forgalomtechnikai Üzemviteli Főosztály

    e-mail: budapestkozut@budapes...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H B L elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • H B L megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.04.30. E.On válasza: „A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által jelzett elosztószekrény nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.” ----- A József körút 2. előtti egyik közműszekrény vállalhatatlan állapotban van, csak egy sárga szalag és ...

  • H B L megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "A József körút 2. előtti egyik közműszekrény vállalhatatlan állapotban van, csak egy sárga szalag és a szentlélek tartja össze."-ról "FRISSÍTÉS: 2024.04.30. E.On válasza: „A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által jelzett elosztószekrény nem az elosztóhálózat része, n...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyszám: 6301700/DSELHCSNS/146515/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100069900125

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Köszönjük, hogy kérésükkel hozz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "E.ON"-ra.

  • Németh Zs. bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére