Megoldott

Sérült elektromos szekrény

FRISSÍTÉS: 2024.08.16.

E.ON válasza:
„Az Ön által említett elosztószekrény nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.”

-----

Tisztelt Illetékes!

Kérem, javítsák a Dolmány utca 7. szám előtt lévő sérült elektromos szekrényt.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Dolmány u. 7

Hozzászólások

  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Illetékes válasza alapján
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Az elosztószekrény már nem élő hálózat része volt, így elbontottuk.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Dolmány u. 5, 1131 Hungary (47.54365880, 19.08880100, 16)"-ról "Budapest, Dolmány u. 7, 1131 Magyarország (47.54386332, 19.08892512, 17)"-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! Kérem, javítsák a Dolmány utca 7. szám előtt lévő sérült elektromos szekrényt."-ról "FRISSÍTÉS: 2024.08.16. E.ON válasza: „Az Ön által említett elosztószekrény nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.” ----- Tisztelt Illetékes! Kérem, javítsák a Dolmány utca 7. szám e...

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/267638/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100070852179

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Az Ön által említett eloszt
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Élhetőbb Városért bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére