Obszcén felirat a Zsil utcai villamosmegállóban
FRISSÍTÉS: 2024.05.27.
BKK válasza:
„Az Ön által jelzett esetben a JCDecaux Hungary Zrt. az illetékes.”
-----
FRISSÍTÉS 2024.04.11.:
A FÖRI válaszával a BKK-nak továbbítva:
"A közterület-felügyelő intézkedése helyszíni eljáráshoz kötött, ezért kizárólag abban az esetben jogosult
eljárni, amennyiben az adott jogsértést a helyszínen, az elkövetés időpontjában észleli, így utólagos
szankcionálásra nincs lehetőség.
A fentiekre tekintettel tájékoztatom, hogy a tárgyi ügyben jelzett problémát, az ügy megoldása
érdekében jelen levelemmel egyidejűleg a BKK Budapesti Közlekedési Központ Zártkörűen
Működő Részvénytársaság (e-mail: bkk@bkk) részére továbbítottam. "
---------------
FRISSÍTÉS 2024.04.04.:
JCDeceaux-nak kiküldve.
Hozzászólás:
"Nem lehetne már elkapni az illetőt? Nincsenek a környéken kamerák?
Már évek óta szennyezi ezt a környéket ugyanez az illető, ugyanezzel az írásmóddal."
---------------
A Zsil utcai, Bálna felöli frissen épített villamosmegállóban, antiszemita illetve obszcén feliratok jelentek meg a reklámplakátok tartóján
Hozzászólások
Tisztelt Levélíró!
Május 21.én nem vagyok elérhető. Sürgős esetben kérem Dobos Attila kollégámmal ( attila.dobos@jcdecaux.com ) vegye fel a kapcsolatot!
Tisztelettel: Szabó János
This e-mai...
budapest@jarokelo.hu
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00142553
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. arról tájékoztatta Társ...
Már évek óta szennyezi ezt a környéket ugyanez az illető, ugyanezzel az írásmóddal.