Megoldott

Egy beszakadt aknafedél

FRISSÍTÉS: 2024.07.26.

E-ON válasza:
„nem Társaságunk tulajdona.”

-----

FRISSÍTÉS 2024.04.02

Vodafone válasza:
"
Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó akna."

---------

Egy hónapok óta beszakadt aknafedél!Egy raklap van rajta hogy ne essen bele senki!Nem megoldás! Megkèrnèm az illetékest hogy gondoskodjon az aknafedél pótlásáról! Előre is köszönöm!

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Kozma u. 1/A

Hozzászólások

  • Jakab Imola lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Tordai Richárd hozzászólt a bejelentéshez.

    A problémát megoldották! Köszönöm
  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2024.04.02 Vodafone válasza: " Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó akna." --------- Egy hónapok óta beszakadt aknafedél!Egy raklap van rajta hogy ne essen bele senki!Nem megoldás! Megkèrnèm az illetékest hogy gondoskodjon az akn...

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/246836/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100070681020

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Az Ön által említett aknafe
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Tordai Richárd hozzászólt a bejelentéshez.

    Elnézést el tudnák újra küldeni a bejelentést mert nem érkezett válasz,és azóta nem történt semmi változás! Előre is köszönöm!
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "E.ON"-ra.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Egy hónapok óta beszakadt aknafedél!Egy raklap van rajta hogy ne essen bele senki!Nem megoldás! Megkèrnèm az illetékest hogy gondoskodjon az aknafedél pótlásáról! Előre is köszönöm!"-ról "FRISSÍTÉS 2024.04.02 Vodafone válasza: " Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társas...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés illetékesét "X. kerület Kőbánya Önkormányzata"-ról "Vodafone"-ra.

  • Tordai Richárd bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    1
    Megoldott
    1

    Letört szélű fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Gergely utca (X. kerület, Kőbánya)
  • Megoldásra vár
    1
    Megoldásra vár
    1

    Lyuk a fedlap mellett

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Kelemen utca (X. kerület, Kőbánya)
  Vissza az oldal tetejére