g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.
E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ügyszám: 6301700/DSELHCSNS/116990/2024/H
Ügyfélkapcsolat száma: 100069679858
Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:
Köszönjük bejelentését, amely a...
Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?
Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...egteszünk annak érdekében, hogy mielőbb válaszoljunk a levelekre.
Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.
Üdvözlettel:
E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?
Hozzászólások
Ügyszám: 6301700/DSELHCSNS/116990/2024/H
Ügyfélkapcsolat száma: 100069679858
Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:
Köszönjük bejelentését, amely a...
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...