Letört sarkú akna
FRISSÍTÉS: 2024.05.22.
Invitech Kft. válasza:
"A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.”
-----
FRISSÍTÉS: 2024.04.08.
Vodafone válasza:
"Hivatkozva a 2024.04.04-én érkezett megkeresésére az alábbiakban küldjük válaszunkat.
Hivatkozva a JAROKELO-BUDAPEST-00142105 azonosítóval érkezett megkeresésére, az alábbiakról tájékoztatjuk.
Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó akna.
Reméljük, minden szükséges információt megtalált levelünkben! Esetleges további kérdéseit várjuk a www.vodafone.hu/kapcsolat oldalunkon vagy a belföldről díjmentesen hívható 1270-es számon."
---------------
Letört sarkú Vodafone
Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Lechner Ödön fasor 9
Hozzászólások
Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends...
Köszönettel vettük bejelentését.
A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.
Bejelentését továbbítottuk illetékes kollégáink részére.
Visszajelzésükig kérjük szíves türelmét.
Üdvözlettel,
Czuppon Dávid
IT Helpdesk
Servicedesk Operátor
Invitech ICT Serv...
...