Válaszra vár

Letört sarkú akna

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.05.22.

Invitech Kft. válasza:
"A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.04.08.
Vodafone válasza:
"Hivatkozva a 2024.04.04-én érkezett megkeresésére az alábbiakban küldjük válaszunkat.
Hivatkozva a JAROKELO-BUDAPEST-00142105 azonosítóval érkezett megkeresésére, az alábbiakról tájékoztatjuk.

Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó akna.
Reméljük, minden szükséges információt megtalált levelünkben! Esetleges további kérdéseit várjuk a www.vodafone.hu/kapcsolat oldalunkon vagy a belföldről díjmentesen hívható 1270-es számon."
---------------
Letört sarkú Vodafone

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Lechner Ödön fasor 9

Hozzászólások

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.04.08. Vodafone válasza: "Hivatkozva a 2024.04.04-én érkezett megkeresésére az alábbiakban küldjük válaszunkat. Hivatkozva a JAROKELO-BUDAPEST-00142105 azonosítóval érkezett megkeresésére, az alábbiakról tájékoztatjuk. Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem...

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés nevét "Letört sarkú Vodafone"-ról "Letört sarkú akna"-ra.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Bejelentését továbbítottuk illetékes kollégáink részére.

    Visszajelzésükig kérjük szíves türelmét.

    Üdvözlettel,

    Czuppon Dávid
    IT Helpdesk
    Servicedesk Operátor

    Invitech ICT Serv
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "Invitech"-ra.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "Letört sarkú Vodafone"-ról "FRISSÍTÉS: 2024.04.08. Vodafone válasza: "Hivatkozva a 2024.04.04-én érkezett megkeresésére az alábbiakban küldjük válaszunkat. Hivatkozva a JAROKELO-BUDAPEST-00142105 azonosítóval érkezett megkeresésére, az alábbiakról tájékoztatjuk. Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, viss...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Megsüllyedt aknafedél

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Bakáts utca (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Hibás fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Mester utca (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére