Megoldásra vár

Üres közműoszlop

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2024.04.02

E.ON válasza:
"A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által jelzett oszlop nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona, hanem valamelyik távközlési szolgáltatóé."

-----------

13+ éve üresen áll a közműoszlop a Torockai utca - Júlia utca sarkán.
Ha valóban használatlan, akkor kérem bontását!

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Torockó u. 9

Hozzászólások

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Telekom lesz másik közeli alapján
  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "13+ éve üresen áll a közműoszlop a Torockai utca - Júlia utca sarkán. Ha valóban használatlan, akkor kérem bontását!"-ról "FRISSÍTÉS 2024.04.02 E.ON válasza: "A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által jelzett oszlop nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona,...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Vodafone"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyszám: 6301700/DSELHCSNS/112323/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100069639850

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Köszönjük, hogy kérésükkel hozz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére