Megoldatlan

Hiányos fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.09.20.

E.ON válasza:
„Az Ön által említett berendezés nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.09.13.

BP Közút válasza:
„Az IX. kerület, Üllői út 25.. előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti. Ezek a típusú fedlapok az MVM-hez (ELMŰ) tartoznak, igen régiek. Pár hasonló fedlapról mellékelünk képeket, van ahol a Villamossági Rt. is még olvasható rajta.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.30.

Vodafone válasza:
„Tájékoztatjuk, hogy a "JAROKELO-BUDAPEST- 00140937" iktatószám alatt nyilvántartott ügyben jelzett (1091 Budapest Üllői út 25) fedlap nem Társaságunk tulajdona.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.26.

Az FCSM válasza:
„ A megadott helyszínen található
víznyelő nincs társaságunk üzemeltetési körében, ezért a probléma
megoldása érdekében nem áll módunkban intézkedni.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.26.

TraffiCOM Kft. válasza:
„Tájékoztatjuk arról, hogy az Ön által bejelentett alépítmény üzemzavart megvizsgáltuk, a jelzett műtárgy nem a TraffiCOM Kft. tulajdona, ill. nem tartozik cégünk üzemeltetése alá.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.25.

Magyar Telekom válasza:
„Nem Magyar Telekom tulajdon.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.22.

E.ON válasza:
„Az Ön által említett berendezés nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.”

-----

Hiányos fedlap.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Üllői út 25

Hozzászólások

  • Murzsicz-Tar Julcsi lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    A Budapest Közút válasza alapján:
    „Az IX. kerület, Üllői út 25.. előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti. Ezek a típusú fedlapok az MVM-hez (ELMŰ) tartoznak, igen régiek. Pár haso...
  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/300502/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100071135204

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Ahogy lent is látható, 2024
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • S. Sándor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "E.ON"-ra.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Az IX. kerület, Üllői út 25.. előtti járdán a sérült fedlapot nem a Társaságunk üzemelteti.
    Ezek a típusú fedlapok az MVM-hez (ELMŰ) tartoznak, igen régiek. Pár hasonló fedlapr
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés illetékesét "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ról "2Connect"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönettel vettük bejelentését. A megadott helyszínen található
    víznyelő nincs társaságunk üzemeltetési körében, ezért a probléma
    megoldása érdekében nem áll módunkban intézkedn
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: FCSM Fővárosi Csatornázási Művek

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "TraffiCOM"-ról "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Üllői út 27, 1091 Magyarország (47.48693700, 19.06696300, 16)"-ról "Budapest, Üllői út 25, 1091 Magyarország (47.4871677, 19.06676175, 19)"-ra.

  • TraffiCOM válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Bejelentő!
     
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • TraffiCOM válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!Tájékoztatjuk, hogy az Önök bejelentését ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: TraffiCOM

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "TraffiCOM"-ra.

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés tárgyát.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/269800/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100070871979

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Az Ön által említett berend
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Dr. Bede Péter József elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Tönkrement fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: E.ON
    Ferencváros pályaudvar (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Tönkrement fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: E.ON
    Ferencváros pályaudvar (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére