Kerékpársáv leparkolása - üzleti modell
FRISSÍTÉS: 2024.04.26.
Budapest Közút válasza:
„A Teréz körút, 55-57. szám előtt a forgalmi rend egyértelmű, Társaságunk ezt nem kívánja módosítani.”
-----
FRISSÍTÉS 2024.04.09.
A bejelentő válasza:
Egyáltalán nem megoldott! Minden nap leparkolja ez a járgány és sok másik is. Ha megoldottnak jelöltök valamit, ami nemhogy megoldva nincs, de mindennap pofátlanul folytatják, az rosszabb, mintha nem csinálnánk semmit.
-----
FRISSÍTÉS 2024.03.28.
Fővárosi Önkormányzati rendészet válasza:
,,A Rendészeti Igazgatóság közterület-felügyelői a bejelentést követően végzett helyszíni hatósági ellenőrzések során szabálysértést nem tapasztaltak."
-----
A fővárosban örvendetesen bővült a kerékpársávok hálózata. Ennek azonban a kerékpárosokon kívül, vagy náluk még jobban örülnek a fehérfurgonosok, taxisok, motorosok/segédmotorosok, rolleresek. Ezeknek semmi keresnivalójuk nem lenne a kerékpársávokon, kapóra jön nekik, hiszen nem az autósokat akadályozva állhatnak meg illegálisan, hanem "csak" a kerékpárosok. A dolog odáig fajult, hogy most már nem is keresnek szabályos rakodóhelyet a furgonosok, hanem már akkor is a bolt (a képen éppen patika) előtt állnak meg a kerékpársávon, ha húsz méterrel odébb fel tudtak volna állni a taximegállóba. A Magit-hídnál meg a pékséghez szállító áll meg rendszeresen a bringasávon, pedig 50 méterre üres a kijelölt rakodóhely. A kerékpársávokat ezek a szakmák integrálták az üzleti modelljükbe.
Hozzászólások
Tapasztalataink alapján, folyamatban lévő szabálytalan parkolás esetén a legtöbb...
A Teréz körút, 55-57. szám előtt a forgalmi rend egyértelmű, Társaságunk ezt nem kívánja módosítani.
Kérjük válaszunk megértő elfogadását.
Tisztelettel,
BUDAPEST KÖZÚT Zrt.
Fo...
Ugyanez a probléma a Ferenc Körúton is, az egész kerékpársáv rakodó- és megállóhely lett, mindenki ekként használja, teljesen szabálytalanul. Egy helyen maga a Budapest Közú...