Megoldatlan

Ismeretlen, megsüllyedt közmű

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2025.03.24.

ONE Magyarország Zrt. válasza:
„Műszaki osztályunk megvizsgálta bejelentését, visszajelzésük alapján azonban nem Társaságunk tulajdona a szóban forgó alépítmény.”

-----

FRISSÍTÉS: 2025.03.18.

A JGK Zrt. válasza:
„Köszönjük a megkeresést. Az ügyben társaságunk nem illetékes.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.06.07.

MVM Főgáz válasza:
„A jelzett akna nem az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. kezelésében áll, az E-közmű nyilvántartás alapján a hírközlési vagy a villamosenergia-hálózat részét képezi.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.05.23.

Vodafone válasza:
„ az Ön által jelzett 1214 Budapest Nap utca 19 szám előtt lévő fedlap nem Társaságunk tulajdona.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.05.21.

A Budapest Közút válasza:
„A tárgyi meghibásodás a VIII. kerület Nap utca területén található, amely nem tartozik a Társaságunk által üzemeltetett hálózathoz. Az aknafedlap illetékes kezelője nyilvántartásunk szerint a Vodafone Magyarország Zrt.”

-----

FRISSÍTÉS 2024.04.17.:

Az E.ON válasza:
"A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által jelzett akna fedlap nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona."

----------

FRISSÍTÉS 2024.04.11.:

A Vodafone válasza:
"A "JAROKELO-BUDAPEST- 00140211" iktatószám alatt nyilvántartott ügyben jelzett (1082 Budapest Nap utca 22) fedlap nem Társaságuk tulajdona."

------------

FRISSÍTÉS 2024.04.10.:

Magyar Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap."

-----

VIII. Nap utca 19 elött egy ismeretlen közműfedlap megsüllyedt.

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Nap u. 17

Hozzászólások

  • A rendszer lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • A rendszer újra elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • E.ON nem válaszolt 40 napon belül.

  • Az illetékes visszaigazolta az üzenet beérkezését.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "E.ON"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés tárgyát.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • 2Connect visszaigazolta az üzenet beérkezését.


    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "VIII. kerület JGK Józsefvárosi Gazdálkodási Központ"-ról "2Connect"-ra.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • VIII. kerület JGK Józsefvárosi Gazdálkodási Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő.hu!
    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a megkeresést.
    Az ügyben társaságunk nem illetékes.

    Tisztelettel: JGK Zrt.
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: VIII. kerület JGK Józsefvárosi Gazdálkodási Központ

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "MVM Főgáz Földgázhálózati Kft."-ról "VIII. kerület JGK Józsefvárosi Gazdálkodási Központ"-ra.

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Munkatársak!

    Küldjük az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. válaszát a Budapest 140211. számú (https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/140211/ismeretlen-megsullyedt-kozmu/hivatal) bejelentésre:...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés állapotát "Kiegészítésre vár"-ról "Válaszra vár"-ra.

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Nap u. 19, 1214 Magyarország (47.41463560, 19.06108630, 16)"-ról "Budapest, Nap u. 17, 1082 Magyarország (47.48754042, 19.07317814, 16)"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    VIII. kerület
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia !
    Kérjük, kommentben vagy emailben a kerdes@jarokelo.hu címre küldött üzenetben csatolj olyan kép(ek)et, amelye(ke)n a probléma környezete is könnyen beazonosítható, hogy ezzel is segítsük az il
    ...
  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Kiegészítésre vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Munkatársak!

    Küldjük az MVM Főgáz Földgázhálózati Kft. válaszát a Budapest 140211. számú (https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/140211/ismeretlen-megsullyedt-kozmu/hivatal) bejelentésre:
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: MVM Főgáz Földgázhálózati Kft.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "MVM Főgáz Földgázhálózati Kft."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A rendszer elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • A rendszer megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Budapest Közút"-ról "2Connect"-ra.

  • A rendszer megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Tisztelt Cím!

    Mellékletben megküldjük a tárgyban szereplő bejelentésre írt tájékoztatásunkat melyet elektronikus aláírással láttunk el.

    Üdvözlettel:

    Budapest Közút Zrt.
    Útfenntartási Főosztály
    e-...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Kövér Blanka elküldte az ügyet az illetékesnek: Budapest Közút

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Budapest Közút"-ra.

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyszám: 6301700/DSELHCSNS/129821/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100069779059

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Köszönjük, hogy kérésükkel hozz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés helyét "Budapest, Nap u. 22, 1082 Magyarország (47.48769830, 19.07313997, 16)"-ról "Budapest, Nap u. 19, 1214 Magyarország (47.4146356, 19.0610863, 16)"-ra.

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "E.ON"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "2Connect"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Botlásveszélyes fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sz. V.
    Illetékes: E.ON
    Harmat utca (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Elektromos doboz ismét fekszik

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: E.ON
    Üllői út (XVIII. kerület, Pestszentlőrinc-Pestszentimre)
  • Válaszra vár
    7
    Válaszra vár
    7

    Rossz állapotú fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: E.ON
    Váci út (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére