Megoldatlan

Közepén lyukas fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2024.04.17.
A Vodafone válasza:
"Nem Vodafone."

------

FRISSÍTÉS 2024.04.15.

Magyar Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdon."

-------------------------------------------------

XIII.Visegrádi utca - Victor Hugo utca sarkán egy közepén lyukas , logó nélküli fedlap van.

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Visegrádi u. 50a

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Kedves Bejelentőnk!
    A bejelentésed 1 évnél régebbi, és nem érkezett visszajelzés Tőled.
    Így a friss Google utcakép alapján „Megoldatlan” státuszt állítunk, mert látszólag nem oldódott meg a probléma.
    ...
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "2Connect"-ra.

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "DIGI"-ra.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Fazekas Samu elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Fazekas Samu megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "2Connect"-ra.

  • Fazekas Samu megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Magyar Telekom nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Imre elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére