Tarthatatlan helyzet az Árpád hídon
Az Árpád-hídon végzett dilatációjavítási munkák negyven napos idejét, illetve emiatt Óbuda forgalmának napi szintű tönkretételével, a dolgozni járó emberek idegállapotának megőrzésével kapcsolatban Önök értelemszerűen nem tudnak segíteni. Azonban kérem, hogy észrevételemet továbbítsák minden érintett címzett részére. A forgalmi sáv lezárásról szóló előjelű tábla tartalma téves, egy sáv lezárása ellenére két lezárt sávot jelez előre, emiatt minden autós őrülten próbál - feleslegesen - a belső sávba sorolni. Az 50-es sebességkorlátozásra figyelmeztető tábla abszurd, értelmetlen, ezen a szakaszon nem lehet ennyivel közlekedni a lezárás alatt. Az 50-es szám kézzel, vagy ragasztóval van felapplikálva a táblára. A dilatáció feletti kiemelést bukkanó-tábla nem jelzi előre. És ami a legvérlázítóbb, március 2-án reggel Óbuda felől haladva, a hídra vezető felüljáró elején annak ellenére hirdette ökölnyi betűkkel, hogy ÁRPÁD-HÍD LEZÁRVA!, hogy a lezárásnak nyoma sem volt. Nemcsak az itt, a nap részében bármilyen munkavégzés nélkül lezárt sáv látványa és az itt élő emberek eljutásának megakadályozása, vérlázító, hanem a téves, hanyag információk közzététele is. Kérem, hogy a felelős szerv haladéktalanul vizsgálja felül az Árpád-hídon tapasztalható jelenséget, mely a mai magyar, egyébként kifejezetten pontos és jól kezelt forgalomtechnika szégyene. A kihelyezett táblák minden körülmények között a valós forgalmi rend bemutatására kerülnek ki, téves tartalmú tábláknak az utakon azért, mert valaki lusta azokat kicserélni, aktualizálni, naprakészen tartani, NINCS HELYE!
Segítségüket köszönöm.
Hozzászólások
A StreetView legfrissebb képe alapján a problémát láthatóan megoldották.
Legyen szebb, biztonságosabb és élhetőbb a város!
Ha te is így gondolod, segítsd a munkánkat, támogasd a Járókelőt!
htt...
Az Árpád hídon karbantartási munkákat végeztek. A munkálatokat úgy engedélyeztük, hogy a körülményekhez képest minél kisebb mértékben zavarja a forgalmat. A csúcsidőszakban három...
Március 5-én reggel kb. 10 perces menetidőtöbblet volt jellemző, miközben munkavégzés és sávlezárás a hídon nem volt tapasztalható. Ennek oka, hogy a sávlezárásról szóló (két sáv le...