Megoldásra vár

Gány kábelezés 2.

FRISSÍTÉS: 2024.06.15.

A Bejelentő visszajelzése:
„Nem látok változást.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.03.07.

Az ELMŰ Hálózati Kft. válasza:
„A jelzett berendezést a karbantartás keretein belül Társaságunk megtisztítja.”

-----

Előzmény: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/102609/gany-kabelezes

————————

2024. február 22.

Tisztelt E.ON!

Kérem, tisztítsák meg a szekrényeiket a graffitiktől a megadott címen, az út mindkét oldalán!

————————

2024. február 21.

Megyesi-Kovács Borbála lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

————————

2023. március 27.

T Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

————————

FRISSÍTÉS: 2023.03.27
A BDK válasza:

,,Részünkről a szükséges intézkedéseket megtettük.
A többi szekrény tulajdonosát nem ismerjük."

-------------

FRISSÍTÉS: 2023.03.26.
Bejelentő észrevétele: "Kérlek, ha lehet, küldjétek el a BDK-nak! Köszönöm! Semmi változást nem látok."

-----------

FRISSÍTÉS 2022.12.30.:
Bejelentő kommentje:
Nincs változás.

--------------------

FRISSÍTÉS 2022. 06. 19.
Bejelentő válasza:

A páratlan oldalon a bal oldali két szekrényt letisztították, köszönöm!
A jobbról másodikat viszont látványosan úgy hagyták – gondolom, nem az övék.
Kérlek, továbbítsátok a bejelentést a szekrény feltételezett tulajdonosának!

----------------------

FRISSÍTÉS 2022. 06. 17.

BDK Budapesti Dísz- és Közvilágítási Kft. válasza:

Köszönjük bejelentésüket, tájékoztatom, hogy a jelzett címen a hiba kijavítása megtörtént.

----------------------

A Bartók Béla út 82. előtt az út mindkét oldalán gányul vannak levezetve a kábelek az elektromos szekrényekhez, maguk a szekrények pedig graffitisek. Kérem, vezessék el igényesebben a kábeleket, és tisztítsák meg a szekrényeket! (A bal oldali szekrény a BDK-é, a többire nincs írva semmi.)

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Bartók Béla út 82

Hozzászólások

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi változás.
  • Gyöngyösi Máté visszajelzésére vár.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem látok változást.
  • Gyöngyösi Máté visszajelzésére vár.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/220378/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100070486766

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A jelzett berendezést a kar
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő László elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés leírását "Előzmény: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/102609/gany-kabelezes ———————— 2024. február 22. Tisztelt E.ON! Kérem, tisztítsák meg a szekrényeiket a graffitiktől a megadott címen, az út mindkét oldalán! ———————— 2024. február 21. Megyesi-Kovács Borbála lezárta a bejelentés...

  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem látok változást.
  • Gyöngyösi Máté visszajelzésére vár.

  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyszám: 6301700/DSELHCSNS/85503/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100069429604

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Köszönettel vettük bejelentését.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • H B L elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • H B L megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "E.ON"-ra.

  • Gyöngyösi Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére