Megoldott

Aknafedél

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2024.02.20.:

IX. kerület Ferencváros Önkormányzata válasza:
"Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy a bejelentésben szereplő csatorna tisztító akna az Illa Center területén van"

-----

FRISSÍTÉS 2024.02.13

FCSM válasza:
"Köszönettel vettük bejelentését. A megadott helyszínen található fedlap nincs társaságunk üzemeltetésében, ezért a probléma megoldása érdekében nem áll módunkban intézkedni."

-----------
Az Illa Centerben vásároltam, a buszmegálló felé sétálva megbotlottam az aknafedélben, a hirdetőoszlop mellett, már lassan föld sincs körülötte. A következő alkalommal már a csatornába fogunk esni???
Megbotlottam és azóta is fáj a bokám, nagyon balesetveszélyes, kérem azonnal intézkedjenek.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Soroksári út 138

Hozzászólások

  • S Dominik lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Egy budapesti lakos hozzászólt a bejelentéshez.

    Kész
  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2024.02.13 FCSM válasza: "Köszönettel vettük bejelentését. A megadott helyszínen található fedlap nincs társaságunk üzemeltetésében, ezért a probléma megoldása érdekében nem áll módunkban intézkedni." ----------- Az Illa Centerben vásároltam, a buszmegálló felé sétálva megbotlottam az aknafedélben, a...

  • Jakab Imola elküldte az ügyet az illetékesnek: Illa Center

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés illetékesét "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ról "Egyéb szervezet"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelők Csapata!

    Ezúton tájékoztatom Önöket, hogy a bejelentésben szereplő csatorna tisztító akna az Illa Center területén van, így a terület helyreállítása a tulajdonos feladata. megjegye
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: IX. kerület Ferencváros Önkormányzata

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Az Illa Centerben vásároltam, a buszmegálló felé sétálva megbotlottam az aknafedélben, a hirdetőoszlop mellett, már lassan föld sincs körülötte. A következő alkalommal már a csatornába fogunk esni??? Megbotlottam és azóta is fáj a bokám, nagyon balesetveszélyes, kérem azonnal intézkedjenek."-ról "FRISSÍTÉS 2024.02.13 ...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ról "E.ON"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő!

    Köszönettel vettük bejelentését. A megadott helyszínen található fedlap
    nincs társaságunk üzemeltetésében, ezért a probléma megoldása érdekében
    nem áll módunkban intézkedni.

    Tis
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "aknafedél"-ról "Aknafedél"-ra.

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: FCSM Fővárosi Csatornázási Művek

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "FCSM Fővárosi Csatornázási Művek"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére