Megoldatlan

Galambszaros aluljáró

FRISSÍTÉS: 2024.10.11.

BKK válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy a megjelölt helyszínen a probléma mérséklése érdekében elektromos madárriasztó berendezés üzemel, ennek ellenére a területen továbbra is előfordul madarak okozta szennyezés. A Szolgáltató a terület takarítása érdekében megtette a szükséges intézkedéseket.”

-----

Tisztelt BKV, Budapest Közút!

Kelenföld Vasútállomáson, a 3-4es vágány között, ahol a metró lejáró is található, a MÁV által valamilyen szinten befedésre került. Most kértem tőlük a cső többi részének a befedését is, mert továbbra is gusztustalan itt tartózkodni. (fent az időjárás miatt sokan nem szeretnek várni)
A metrólejáró üvegkeretének külső fém keretét szeretném kérni hogy valamilyen formában borítsák be galamb ellen. Jelenleg emiatt az üveg mentén végig ürülék borítja, így a kapaszkodót (támaszkodót) nem lehet használni.

Illetve gondolom a lámpákra nincs hasonló megoldást, de ha létezik, akkor az utasok nevében megköszönnénk.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Vasút u. 9

Hozzászólások

  • S. Sándor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • S. Sándor megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKV, Budapest Közút! Kelenföld Vasútállomáson, a 3-4es vágány között, ahol a metró lejáró is található, a MÁV által valamilyen szinten befedésre került. Most kértem tőlük a cső többi részének a befedését is, mert továbbra is gusztustalan itt tartózkodni. (fent az időjárás miatt sokan nem szeretnek vár...

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás
  • Kövér Blanka megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0003305/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00137298

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos villamosmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Laczkó Márton
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Hauszmann Alajos utca / Szerémi út (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére