2 éve nem sikerül kijavíttatni a szolgáltatóval
FRISSÍTÉS: 2024.08.16.
Digi válasza:
„Digi Kft-nek nincs a megjelölt címen kiépített hálózata”
-----
FRISSÍTÉS: 2024.08.16.
E.ON válasza:
„A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapítottuk, hogy az Ön által említett fedlap nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.”
-----
Több mint 2 éve botladoznak itt a gyalogosok, hajtanak a gödörbe kerákpárral, az autósok meg folyamatosan kerülgetik a folyamatosan eltűnő táblát ami jelzi nekik a gödröt. A közterület-felügyelet folyamatosan pótolja az oszlopot, ha jelezzük nekik, de az önkormányzat is tisztában van a problémával, mégsem sürgeti a szolgáltatót, hogy szüntesse meg a balesetveszélyes állapotot. Miért nem tud nyomást gyakorolni rá az önkormányzat? Ki fogja viselni a költségeit egy esetleges kártérítésnek, ha valaki kitöri a bokáját vagy elesik kerékpárral? Miért kell könyörögni, hogy rendbe rakják?
Hozzászólások
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/145435/besullyedt-aknafedo-ganyolas
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/141318/tonkrement-fedlap
https://jarokelo.hu/b...
A Digi Kft-nek nincs a megjelölt címen kiépített hálózata, így a
bejelentésben megadott alépítmény nem tartozik a kompetenciája alá.
Köszönjük az együttműködésüket.
On Fri 2024...
Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00137290" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4588930] azonosítószám...
Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/268216/2024/H
Ügyfélkapcsolat száma: 100070852940
Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:
A tárgyi bejelentést Társas...
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/145435/besullyedt-aknafedo-ganyolas
Ez alapján fut tovább az ügy.
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...