Megoldatlan

2 éve nem sikerül kijavíttatni a szolgáltatóval

Anonim Járókelő

Több mint 2 éve botladoznak itt a gyalogosok, hajtanak a gödörbe kerákpárral, az autósok meg folyamatosan kerülgetik a folyamatosan eltűnő táblát ami jelzi nekik a gödröt. A közterület-felügyelet folyamatosan pótolja az oszlopot, ha jelezzük nekik, de az önkormányzat is tisztában van a problémával, mégsem sürgeti a szolgáltatót, hogy szüntesse meg a balesetveszélyes állapotot. Miért nem tud nyomást gyakorolni rá az önkormányzat? Ki fogja viselni a költségeit egy esetleges kártérítésnek, ha valaki kitöri a bokáját vagy elesik kerékpárral? Miért kell könyörögni, hogy rendbe rakják?

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Liszt Ferenc tér 2

Hozzászólások

  • Tar Julcsi lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • Pál András megváltoztatta a bejelentés nevét "Minimum 2 éve nem sikerül kijavíttatni a szolgáltatóval a beszakadt aknafedőt"-ról "2 éve nem sikerül kijavíttatni a szolgáltatóval"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Biztos hogy nem E.ON lesz. Inkább telekommunikációs.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére