Válaszra vár

2 éve nem sikerül kijavíttatni a szolgáltatóval

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.08.16.

Digi válasza:
„Digi Kft-nek nincs a megjelölt címen kiépített hálózata”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.16.

E.ON válasza:
„A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapítottuk, hogy az Ön által említett fedlap nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.”

-----

Több mint 2 éve botladoznak itt a gyalogosok, hajtanak a gödörbe kerákpárral, az autósok meg folyamatosan kerülgetik a folyamatosan eltűnő táblát ami jelzi nekik a gödröt. A közterület-felügyelet folyamatosan pótolja az oszlopot, ha jelezzük nekik, de az önkormányzat is tisztában van a problémával, mégsem sürgeti a szolgáltatót, hogy szüntesse meg a balesetveszélyes állapotot. Miért nem tud nyomást gyakorolni rá az önkormányzat? Ki fogja viselni a költségeit egy esetleges kártérítésnek, ha valaki kitöri a bokáját vagy elesik kerékpárral? Miért kell könyörögni, hogy rendbe rakják?

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Liszt Ferenc tér 2

Hozzászólások

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Az önkormányzatnak kell elküldeni, mert egyik szolgáltató sem vállalta magára. Mondják meg ők, hogy ki az illetékes és javítsák végre ki a 7 éve!!!! hibás, mára már beszakadt aknafedőt.
  • TraffiCOM válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!Tájékoztatjuk, hogy az Önök bejelentését ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: TraffiCOM

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "TraffiCOM"-ra.

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.08.16. E.ON válasza: „A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapítottuk, hogy az Ön által említett fedlap nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.” ----- Több mint 2 éve botladoznak itt a gyalogosok, hajtanak a gödörbe kerákpárral, az autósok meg fol...

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő,

    A Digi Kft-nek nincs a megjelölt címen kiépített hálózata, így a
    bejelentésben megadott alépítmény nem tartozik a kompetenciája alá.

    Köszönjük az együttműködésüket.

    On Fri 2024
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • DIGI válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00137290" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4588930] azonosítószám...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Több mint 2 éve botladoznak itt a gyalogosok, hajtanak a gödörbe kerákpárral, az autósok meg folyamatosan kerülgetik a folyamatosan eltűnő táblát ami jelzi nekik a gödröt. A közterület-felügyelet folyamatosan pótolja az oszlopot, ha jelezzük nekik, de az önkormányzat is tisztában van a problémával, mégsem sürgeti a szolgálta...

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "DIGI"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Akkor az önkormányzatnak kellene elküldeni, ők csak tudják kinek a tulajdona. Nem kéne még lezárni, mert már beszakadt közben.
  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszám: 6301700/DSELHCSNS/268216/2024/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100070852940

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A tárgyi bejelentést Társas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Tar Julcsi lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

    A panaszokról, a közérdekű bejelentésekről, valamint a visszaélések bejelentésével összefüggő szabályokról szóló 2023. évi XXV. törvény által meghatározott 30 napos válaszadási határidőt a címzett 60...
  • Pál András megváltoztatta a bejelentés nevét "Minimum 2 éve nem sikerül kijavíttatni a szolgáltatóval a beszakadt aknafedőt"-ról "2 éve nem sikerül kijavíttatni a szolgáltatóval"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Biztos hogy nem E.ON lesz. Inkább telekommunikációs.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Beszakadó fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Tar Julcsi
    Illetékes: E.ON
    Németh László utca (VI. kerület, Terézváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Lötyögő zárszekrények

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Tar Julcsi
    Illetékes: Fővárosi Vízművek
    Városligeti Fasor (VI. kerület, Terézváros)
  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    Nem működik a WC

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: FCSM Fővárosi Csatornázási Művek
    Teréz körút (VI. kerület, Terézváros)
  Vissza az oldal tetejére