Megoldatlan

Évtizedek óta romos állapot

Több évtizede romos állapotban van a Baross utca kocsiszín. Most a tetőt végre megcsinálták, de a homlokzat továbbra is siralmas állapotban van. Hogy engedheti meg magának az üzemeltető, hogy ilyen homlokzattal csúfítsa a környéket? Miért nem újítják már fel? Mikor várható a homlokzat javítása?

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Orczy tér (Baross kocsiszín)

Hozzászólások

  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett elég információ a bejelentőtől.

    Pénzügyi források hiányában
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0003231/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00137217

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ nem válaszolt 40 napon belül.

  • Járókelő Star hozzászólt a bejelentéshez.

    Hűen tükrözi a BKV állapotát.
  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Romos remíz

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bárány Attila
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Baross utca (VIII. kerület, Józsefváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kopott tábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Csanádi György
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Örs vezér tere M+H (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Felesleges, rozsdás oszlopok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Vörösmarty utca (XX. kerület, Pesterzsébet)
  Vissza az oldal tetejére