Megoldott

Elektromos szekrény hiányzó fedél

FRISSÍTÉS 2024.02.20

BKK válasza:
" A Társaság arról tájékoztatott, hogy a jelzett szekrény nem tartozik a kezelésük alá."

----------

3. ker., Vörösvári út végében egy elektromos kapcsoló szekrény fedele hiányzik. Mazda szalon magasságában. Ahogy elnézem az utcaképeket 2021 márciusábanis így volt. Biztos nem így kell lennie.

Probléma helyszíne
Budapest III. kerület, Óbuda-Békásmegyer, Bécsi út / Vörösvári út

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "elektromos szekrény hiányzó fedél"-ról "Elektromos szekrény hiányzó fedél"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    A bejelentésben szereplő, nem társaságunk üzemeltetésében lévő szekrényt felülvizsgáltuk. A szellőzőrendszerrel egybeépített szekrényt ellátó kábelek korábban kikapcsolásra, megszünteté
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "3. ker., Vörösvári út végében egy elektromos kapcsoló szekrény fedele hiányzik. Mazda szalon magasságában. Ahogy elnézem az utcaképeket 2021 márciusábanis így volt. Biztos nem így kell lennie."-ról "FRISSÍTÉS 2024.02.20 BKK válasza: " A Társaság arról tájékoztatott, hogy a jelzett szekrény nem tartozik a kezelésük a...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "E.ON"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0002705/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00137020

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékesként szóba jöhető társaságnak, a BKV Zrt....
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Imre elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • A Big bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére