Megoldott

Nem működő BKK kijelző a villamosmegállóban

Anonim Járókelő

Az Alkotás úton, a Déli pályaudvarnál lévő villamosmegállóban (16, 59, 61) hetek óta nem működik a BKK kijelzője. Tisztelettel kérem, tegyenek meg mindent, hogy javítsa a BKK a problémát.

Probléma helyszíne
Budapest I. kerület, Várkerület, Déli pályaudvar M

Hozzászólások

  • Tar Julcsi lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Szia!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztonságosabb...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A kijelző már működésbe lépett!
  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldatlan"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0005239/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00134028

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az érintett kijelzők rongálás miat...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Köszönjük, hogy használtad az oldalunkat. Bejelentésedet azonban hamarosan töröljük, mert a jelzett problémát már egy másik bejelentőnk beküldte az elmúlt 3 hónap során. Az előző bejelentést itt...
  • Suszter Dominik hozzászólt a bejelentéshez.

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére