Megoldott

Távközlési kábel és elosztódoboz nincs megfelelően rögzítve

FRISSÍTÉS 2024.01.21.
A bejelentőnktől az alábbi plusz információk és fotók érkeztek az üggyel kapcsolatban:

"A Telekom bekötése már rendben van. Ezt köszönöm. De a jegyet át kéne tenni a Digi-re is, mert a Digi doboza még mindig a levegőben lóg."

-----

FRISSÍTÉS: 2023.12.06.

EON válasza: A jelzett berendezés nem társaságunk tulajdona.

------

FRISSÍTÉS 2023.11.18.:

ELMŰ Hálózati Kft. válasza:
"A jelzett berendezés nem társaságunk tulajdona.
A megkeresést továbbítottuk a gyengeáramú berendezést üzemeltető telekommunikációs cégek felé."

Az említett cégek visszajelzése alapján frissítjük az illetékest.

-----

1125 Budapest Istenhegyi út 44. előtti villanyoszlopot nemrég cserélte az áramszolgáltató, így az oszlop egy kicsit odébb került. A rajta lévő távközlési kábeleket és elosztó dobozokat nem sikerült igényesen átszerelni az új oszlopra. Első körben kérem a távközlési dobozok és kábelek igényes rögzítését. (Digi és Telekom is éritett.)
Ismét jelezném, hogy az egyedi problémán túl rendszer szintű hiba is van, mert az áramszolgáltató oszlopcsere után nem jelzi az oszlopot használó távközlési szolgáltató felé, hogy nekik is meg kéne igazítani a saját kábeleiket és dobozaikat. Ezért az is kérem, hogy dolgozzák ki annak a módját, hogy az oszlopcseréről az áram szolgáltató közvetlenül tájékoztassa az érintett távközlési szolgáltatót.

Probléma helyszíne
Budapest XII. kerület, Hegyvidék, Istenhegyi út 29

Hozzászólások

  • Dr. Bede Péter József lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Olah Peter hozzászólt a bejelentéshez.

    A Digi dobozt is megigazították. Így az oszlop rendben van. Az ügy lezárható. Köszönöm.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00133622" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4500562] azonosítószám...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Csanádi György elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "DIGI"-ra.

  • Csanádi György megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2023.12.06. EON válasza: A jelzett berendezés nem társaságunk tulajdona. ------ FRISSÍTÉS 2023.11.18.: ELMŰ Hálózati Kft. válasza: "A jelzett berendezés nem társaságunk tulajdona. A megkeresést továbbítottuk a gyengeáramú berendezést üzemeltető telekommunikációs cégek felé." Az említett cégek v...

  • Olah Peter hozzászólt a bejelentéshez.

    A Telekom bekötése már rendben van. Ezt köszönöm. De a jegyet át kéne tenni a Digi-re is, mert a Digi doboza még mindig a levegőben lóg.
  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javításra kiadva.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • I. Adrián elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2023.11.18.: ELMŰ Hálózati Kft. válasza: "A jelzett berendezés nem társaságunk tulajdona. A megkeresést továbbítottuk a gyengeáramú berendezést üzemeltető telekommunikációs cégek felé." Az említett cégek visszajelzése alapján frissítjük az illetékest. ----- 1125 Budapest Istenhegyi út 44. előtti villa...

  • I. Adrián megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Olah Peter hozzászólt a bejelentéshez.

    A Digi és Telekom elosztó doboza is érintett. A probléma még nincs elhárítva.
  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés leírását "1125 Budapest Istenhegyi út 44. előtti villanyoszlopot nemrég cserélte az áramszolgáltató, így az oszlop egy kicsit odébb került. A rajta lévő távközlési kábeleket és elosztó dobozokat nem sikerült igényesen átszerelni az új oszlopra. Első körben kérem a távközlési dobozok és kábelek igényes rögzítését. (Digi...

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyszám: 6301700/DSOHCSOMU/541153/2023/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100067717205

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    A jelzett berendezés nem társas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Olah Peter bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Botlásveszély

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sándor Bárki
    Illetékes: DIGI
    Móricz Zsigmond körtér (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Tönkrement EMKTV fedlapok

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: DIGI
    Bajcsy-Zsilinszky út (VI. kerület, Terézváros)
  Vissza az oldal tetejére