Megoldott

Undorító tekefonfülke

Tisztelt Magyar Telekom!

Ha már állítólagosan nem bonthatják el a közterületeinken rothadozó, ótvaros, felesleges fülkéiket, abban már aztán tényleg egyetlen jogszabály sem akadályozza meg önöket, hogy méltó állapotban tartsák, tehát lesznek szívesek, de mihamarabb:

- eltüntetni az öklendetes graffitiket, levakarni a szutyok matricákat/ragaszokat;

- újrafesteni a lekoszlott, repedezett, undorító szerkezeti felületeket;

- megjavítani az eldeformálódott, horpadt, sérült fém alkotóelemeket

- kicserélni/megjavítani a megrongált/működésképtelen készülékeket;

- megjavítani a nem csukódó, berohadt ajtókat;

- patika tisztaságúra lepucolni az ótvar retkes üveg/plexifelületeket majd ezt MAGUKTÓL minél rendszeresebben ismételni;

- fertőtleníteni, és patentre kitakarítani a komplett fülkét, majd ezt is MAGUKTÓL minél rendszeresebben ismételni.

Miért is kell ezt külön mondani önöknek, miért nem hajlandóak azt maguktól megugrani, ami alap volna? Budapest, és a többi település sem az önök privát játszótere, illetve szemétdombja, lesznek szívesek ezt szem előtt tartani!

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Nádor u. 32

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Szia!
    A bejelentésed 1 évnél régebbi, és nem érkezett visszajelzés Tőled.
    Így a Google utcakép alapján "Megoldott" státuszt állítuk, mert látszólag megoldódott a probléma.
    Ha ez nem így van, és a pro...
  • Fodor Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    EZ a "javítás"? Hogy mi a f..om???
  • Fodor Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Még ma du. személyesen csekkolom, addig kérem nyitvatartani a ticketet.
  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Fodor Dávid hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi válasz, Telekom?

    Amennyiben továbbra sem hajlandóak megtenni, ami a kutya kötelességük, minden olyan céget külön-külön meg fogok keresni, amelyek az önök ótvaros fülkéin elhelyezett hirdetőfelü
    ...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Zsófia elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Fodor Dávid bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére