Megoldott

Hiányzó keret

FRISSÍTÉS 2023. 09. 11.

Invitech Kft. válasza:

A megjelölt helyszínen található akna, nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.

_____________________

FRISSÍTÉS: 2023. 09. 05.

Vodafone válasza:

" megkeresését továbbítottuk illetékes tárosztályunk felé. Válaszuk alapján a probléma nem Vodafone hatáskörbe tartozik."

_____________________

FRISSÍTÉS 2023. 09. 04.

Magyar Telekom válasza:

Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.

_____________________

Tisztelt Illetékes!
A Királyhágó utca 2 előtt, a képen látható fedlap körül hiányzik a keret, ezáltal az amúgy jó állapotú járda botlásveszélyes.
Kérem lehetőségük szerint javítani!

Probléma helyszíne
Budapest XII. kerület, Hegyvidék, Királyhágó u. 4

Hozzászólások

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Kérlek állítsátok át a Telekomra mert az övék.
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Képes, köszönöm! Azért jobb mint volt.
  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2023.09.05. Vodafone válasza: " megkeresését továbbítottuk illetékes tárosztályunk felé. Válaszuk alapján a probléma nem Vodafone hatáskörbe tartozik." ------------------ FRISSÍTÉS 2023. 09. 04. Magyar Telekom válasza: Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap. _____________________ Tisztelt Illetékes! A Király...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "E.ON"-ra.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található akna, nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2023. 09. 04. Magyar Telekom válasza: Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap. _____________________ Tisztelt Illetékes! A Királyhágó utca 2 előtt, a képen látható fedlap körül hiányzik a keret, ezáltal az amúgy jó állapotú járda botlásveszélyes. Kérem lehetőségük szerint javítani!"-ról "FRISSÍTÉS: 202...

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "Invitech"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! A Királyhágó utca 2 előtt, a képen látható fedlap körül hiányzik a keret, ezáltal az amúgy jó állapotú járda botlásveszélyes. Kérem lehetőségük szerint javítani!"-ról "FRISSÍTÉS 2023. 09. 04. Magyar Telekom válasza: Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap. _____________________ Tisztelt Illeté...

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "Vodafone"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Jarokelo.hu!

    Köszönettel vettük megkeresését, melyet továbbítottam a Városfejlesztési irodára. Válaszukig szíves türelmét kérem.

    Üdvözlettel,

    Varga Ágnes
    kommunikációs munkatárs

    Budapest
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Pál András elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "XII. kerület Hegyvidék Önkormányzata"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • W Kriszta elküldte az ügyet az illetékesnek: XII. kerület Hegyvidék Önkormányzata

  • W Kriszta megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "XII. kerület Hegyvidék Önkormányzata"-ra.

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Sérült fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Táltos utca (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Töredezett fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Táltos utca (XII. kerület, Hegyvidék)
  • Megoldásra vár
    2
    Megoldásra vár
    2

    Sérült keret

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Csörsz utca (XII. kerület, Hegyvidék)
  Vissza az oldal tetejére