Frissítés 2023.08.29
BDK válasza:
Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
............
Villanyvezetékek felől lelógó kábel
Probléma helyszíne
Budapest XII. kerület, Hegyvidék, Lóránt út 16
Ha megosztod, megoldod.
Hozzászólások
Pál András megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.
Szia!
Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma? Ha nem, akkor belső szabályunk értelmében a bejelentésedet ""Megoldatlanként"" zárjuk le, mert már több mint 1 é...ves.
Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
A Járókelő csapatának nevében: András
Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...egteszünk annak érdekében, hogy mielőbb válaszoljunk a levelekre.
Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.
Üdvözlettel:
E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?
T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON
T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Villanyvezetékek felől lelógó kábel"-ról "Frissítés 2023.08.29
BDK válasza:
Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
............
Villanyvezetékek felől lelógó kábel"-ra.
T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "E.ON"-ra.
Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
Tisztelt Bejelentő!
Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi...babejelentésre Társaságunk részére a honlapunkon keresztül (www.bdk.hu), továbbá okostelefonon elérhető applikációnkkal, amely letölthető a honlapunkról, vagy az appstore piactérről.
Szia!
Technikai hiba folytán a bejelentéshez csatolt képeid megsérültek, emiatt nem lehet azokat megjeleníteni. Kérjük, hogy kommentben (.jpg vagy .png formátumban) vagy a kerdes@jarokelo.hu címre kü...ldött üzenetben ismét juttasd el hozzánk.
Ha 30 napon belül nem érkezik visszajelzés tőled, bejelentésedet sajnos töröljük.
Köszönjük a segítséged és megértésed!
A Járókelő csapatának nevében: Zsófi
Járókelő Zsófi megváltoztatta a bejelentés állapotát "Feldolgozás alatt"-ról "Kiegészítésre vár"-ra.
Hozzászólások
Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma? Ha nem, akkor belső szabályunk értelmében a bejelentésedet ""Megoldatlanként"" zárjuk le, mert már több mint 1 é...
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi...
Sajnos képeid a mai napig nem érkeztek meg, amennyiben továbbra sem tudod feltölteni, kérlek küldd el a kerdes@jarokelo.hu email-címre.
A Járókelő csapatának nevében: Csabi
Technikai hiba folytán a bejelentéshez csatolt képeid megsérültek, emiatt nem lehet azokat megjeleníteni. Kérjük, hogy kommentben (.jpg vagy .png formátumban) vagy a kerdes@jarokelo.hu címre kü...