Megoldott

Fedlap kiáll

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.05.27.

Felhasználói visszajelzés:
„ Nincs változás”

-----

FRISSÍTÉS: 2023.09.10
Magyar Telekom válasza:

,,Kedves Bejelentő!
Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rendszerünkben 118674391 rögzítettük.
A vizsgálatról/hibaelhárításról a továbbiakban tájékoztatni fogunk.
"

-----

VIII.Népszínház utca 10 elött a trolimegállóban a Telekom fedele kiáll a keretéből. Kérjük javítását , köszönjük.

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Népszínház u. 10

Hozzászólások

  • Járókelő Adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Javítás megtörtént.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • E. Mátyás elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • E. Mátyás megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Ahogy írtam...
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A Magyar Telekom a hálózati elemeit – köztük a fedlapokat, elosztószekrényeket - rendszeresen karbantartatja, és szükség szerint felújíttatja. Minden évben felméreti az eszközök, alépítmények állapotá...
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Járókelő Imre megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Magyar Telekom nem válaszolt 40 napon belül.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A Magyar Telekom a hálózati elemeit – köztük a fedlapokat, elosztószekrényeket - rendszeresen karbantartatja, és szükség szerint felújíttatja. Minden évben felméreti az eszközök, alépítmények állapotá...
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Közepén hiányzik a logó

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Üllői út (VIII. kerület, Józsefváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Botlásveszélyes fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Sz. V.
    Illetékes: Magyar Telekom
    Harmat utca (X. kerület, Kőbánya)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Betonerrózió

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Magyar Telekom
    Vajk utca (XVIII. kerület, Pestszentlőrinc-Pestszentimre)
  Vissza az oldal tetejére