Megoldott

Nem rendesen takarított burkolatok az M4 metró állomásain

FRISSÍTÉS: 2024.09.30.

Bejelentő válasza:
„Most is ilyen koszosak a falak, majd fotózom akkor. Gondolom, ha letakarították, akkor arról is van fotó.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.09.30.

BKK válasza:
„Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy az M4 metróvonal Kálvin tér állomásán a burkolatok jelenleg nem a bejelentéshez csatolt fotókon ábrázolt állapotúak. Az állomási felületek alpintechnikával történő nagytakarítása 2024. augusztusában valósult meg, azonban elmondható, hogy az állomáson a falfelületek visszaszennyeződése a környezeti sajátosságok miatt rendkívül gyors ütemű.”

-----

FRISSÍTÉS: 2024.08.31.

Bejelentő válasza:
„Továbbra sincs takarítva a burkolat.”

-----

FRISSÍTÉS 2024.04.09

Visszajelzés:
"Nincs változás."

------

Többször már bejelentésre került, de azóta sem lett letakarítva a szóban forgó felület a Kálvin tér lejáratánál. Világosan látszik, hogy egy karnyújtásnyira le van takarítva, a többi felület pedig szerintem átadás óta nem volt soha.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Kálvin tér M

Hozzászólások

  • M. V. Klára lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    BKK fotókkal alátámasztva küldte a munka elvégzéséről a visszaigazolást! Nagy köszönet érte!
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0014569/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00126884

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Szia!
    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében ""Megoldatlan"".
    Kérjük, a probléma ismételt jelzéséhez és megoldásához küldj egy új bejele...
  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.09.30. BKK válasza: „Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társaságunkat, hogy az M4 metróvonal Kálvin tér állomásán a burkolatok jelenleg nem a bejelentéshez csatolt fotókon ábrázolt állapotúak. Az állomási felületek alpintechnikával ...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2024.08.31. Bejelentő válasza: „Továbbra sincs takarítva a burkolat.” ----- FRISSÍTÉS 2024.04.09 Visszajelzés: "Nincs változás." ------ Többször már bejelentésre került, de azóta sem lett letakarítva a szóban forgó felület a Kálvin tér lejáratánál. Világosan látszik, hogy egy karnyújtásnyira...

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Most is ilyen koszosak a falak, majd fotózom akkor. Gondolom, ha letakarították, akkor arról is van fotó.
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0014569/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00126884

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társas
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Dr. Bede Péter József elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Dr. Bede Péter József megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2024.04.09 Visszajelzés: "Nincs változás." ------ Többször már bejelentésre került, de azóta sem lett letakarítva a szóban forgó felület a Kálvin tér lejáratánál. Világosan látszik, hogy egy karnyújtásnyira le van takarítva, a többi felület pedig szerintem átadás óta nem volt soha."-ról "...

  • Bárány Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sincs takarítva a burkolat.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • Járókelő Csilla megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0014569/2024

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00126884

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, amellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalásában arról tájékoztatta Társas...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Többször már bejelentésre került, de azóta sem lett letakarítva a szóban forgó felület a Kálvin tér lejáratánál. Világosan látszik, hogy egy karnyújtásnyira le van takarítva, a többi felület pedig szerintem átadás óta nem volt soha."-ról "FRISSÍTÉS 2024.04.09 Visszajelzés: "Nincs változás." ------ Többször má...

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Nincs változás.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0033778/2023
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00126884

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hangosan zúgó hangszóró

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Soroksári út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hiányzó panel

    Beküldés ideje:
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Újpest-Városkapu (XIII. kerület)
  Vissza az oldal tetejére