Válaszra vár

Hiányos fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2023.08.29 Nem ELMÜ HÁLÓZAT
----
Frissítés 2023.08.22
Invitech válasza:
Tisztelt Járókelő!
Köszönettel vettük bejelentését.
A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech kft tulajdonát képezi.
...........
FRISSÍTÉS: 2023.07.31.
DIGI válasza:
"A Digi Kft-nek nincs a megjelölt címen kiépített hálózata, így a
bejelentésben megadott alépítmény nem tartozik a kompetenciája alá."
---------------
FRISSÍTÉS: 2023.07.28.
Telekom válasza:
Nem Magyar Telekom tulajdona.
-----------------
FRISSÍTÉS 2023.07.26.:
Nem Vodafone.

--------------------------------

X.Száva utca 9 elött ismeretlen közmű fedlapnak hiányzik a közepe. Kérjük javítását , köszönjük.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Száva u. 9-B épület 1. emelet

Hozzászólások

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2023.08.22 Invitech válasza: Tisztelt Járókelő! Köszönettel vettük bejelentését. A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech kft tulajdonát képezi. ........... FRISSÍTÉS: 2023.07.31. DIGI válasza: "A Digi Kft-nek nincs a megjelölt címen kiépített hálózata, így a bejelentésben megadott alépítm...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyszám: 6301700/DSOHCSOMU/408246/2023/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100065587578

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Köszönjük, hogy kérésükkel hozz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2023.07.31. DIGI válasza: "A Digi Kft-nek nincs a megjelölt címen kiépített hálózata, így a bejelentésben megadott alépítmény nem tartozik a kompetenciája alá." --------------- FRISSÍTÉS: 2023.07.28. Telekom válasza: Nem Magyar Telekom tulajdona. ----------------- FRISSÍTÉS 2023.07.26.: Nem Vodafone. ------------...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "E.ON"-ra.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található akna nem a Invitech kft tulajdonát képezi.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Bejelentését továbbítottuk illetékes kollégáink felé.

    Visszajelzésükig kérjük szíves türelmét!

    Üdvözlettel,

    Czuppon Dávid
    IT Helpdesk
    Servicedesk Operátor

    Invitech ICT Service
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "Invitech"-ra.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2023.07.26.: Nem Vodafone. -------------------------------- X.Száva utca 9 elött ismeretlen közmű fedlapnak hiányzik a közepe. Kérjük javítását , köszönjük."-ról "FRISSÍTÉS: 2023.07.31. DIGI válasza: "A Digi Kft-nek nincs a megjelölt címen kiépített hálózata, így a bejelentésben megadott alépítmény...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő,

    A Digi Kft-nek nincs a megjelölt címen kiépített hálózata, így a
    bejelentésben megadott alépítmény nem tartozik a kompetenciája alá.

    Köszönjük az együttműködésüket.

    On Fri 2023
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "DIGI"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Vodafone"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását "X.Száva utca 9 elött ismeretlen közmű fedlapnak hiányzik a közepe. Kérjük javítását , köszönjük."-ról "FRISSÍTÉS 2023.07.26.: Nem Vodafone. -------------------------------- X.Száva utca 9 elött ismeretlen közmű fedlapnak hiányzik a közepe. Kérjük javítását , köszönjük."-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: Vodafone

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "X. kerület Kőbánya Önkormányzata"-ról "Vodafone"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére