Megoldott

A BKK tovább variál - és nem tájékoztat

A BKK mostanában jól összekeveri az erzsébetiek életét azzal, hogy villamost, buszt, mindent össze-vissza átszámoz, mindenféle rendszer nélkül, és még arra sem hajlandó, hogy beismerje, ha valamit elrontott:
https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/123937/atgondolatlan-viszonylat-atszamozas

Ha ez nem lenne elég, most a Boráros téri végállomást is átszervezték. Tegnap este mindenki a szokásos helyen várt a 224-esre - mondjuk fura volt, hogy levették a megálló táblát és csak az oszlop maradt ott. Az indulás előtti utolsó pillanatban vette észre pár utas, hogy a másik oldalról indul a 224-es, így rohantunk át a buszhoz indulás előtt. Nem könnyítette a helyzetet, hogy az induló 224-esnek a másik oldalról csak a hátsó kijelzője látszott, amin a "not in service" felirat volt beragadva.

Ilyen esetekben az lenne a minimum, hogy a régi megállóban egyértelműen legyen kitáblázva, hogy az megszűnt és hogy hol találják az utasok a buszukat. Ez más helyeken meg is szokott történni, de ezt a Dél-Pestet valahogy elengedte a BKK. Itt nincs ugyanaz a kitáblázás, mint mondjuk Budán, járművekből is a leglepattantabb van Hool-ok közlekednek, amikhez hasonlók sincsenek már Budán. Pedig a bérlet itt is ugyanannyiba kerül, mint a város más részein. Elég szomorú, hogy ezt a BKK megteheti, hogy bizonyos városrészeket negatívan diszkriminál alacsonyabb szolgáltatási színvonallal és senki nem ellenőrzi hatékonyan a munkájukat (pl. a fővárosi városvezetés).

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Boráros tér H

Hozzászólások

  • Járókelő Zsófia lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0032550-001/2023
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00126448

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy július 3. és 18. között a Boráros
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • S Dominik elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Nem látszik jól a kijelző

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Bodnár Gábor
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Boráros tér, aluljáró (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Kiégett fénycsövek

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Közvágóhíd H (IX. kerület, Ferencváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Hőségriadó

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Zsil utca (IX. kerület, Ferencváros)
  Vissza az oldal tetejére