Megoldott

hiányos tájékoztatás

Fejlemény: 2016.07.12.

Kedves BKK! Dehogynem, jelenthet problémát. Éppen azt mondom, hogy probléma. Aki kiment ellenőrizni, tudja, hogy mit kell keresnie, és azt körbenézve megtalálta. Aki viszont először jár ott, mondjuk mankóval, vagy esőben tolókocsival, annak nem mindegy, hogy mennyi felesleges utat tesz meg. Ha az önök érvelését elfogadom, akkor tulajdonképpen az egész felirat felesleges, hiszen mindenki észre fogja venni, hogy nem jön a lift, hiába nyomkodja a gombját. A tájékoztatás lényege, hogy azoknak adjon információt, akik nincsenek az információ birtokában. Tudom, hogy a bkk-nak nagy kihívás az utasok szemszögéből tekinteni a dolgokra, hiszen minden tök érthető belülről. Ugyanakkor azt javasolnám, hogy ha már felhívja valaki a figyelmet egy hiányosságra, akkor egy hónap alatt találjanak valakit, aki megérti, hogy mi a probléma. Kedvesek, hogy 30 nap múlva megírják nekem, hogy hol a másik lift, de nem ez volt a kérdésem. Én tudom, hogy hol van. Nem igazán tudok mit kezdeni azzal, hogy nem volt lehetőségük a felszínre is egy térképet tenni. Ki tiltotta meg? Az a kollégájuk, aki képes volt kiragasztani a lift ajtajára a cetlit, valószínűleg meg tudja oldani, hogy akkor is kiragassza, ha az egy térképet ábrázol. De tudja, mit? Ne legyen térkép. Legyen rajta csak egy nagy, balra mutató nyíl, hogy arra keresse a másik liftet a szerencsétlen utas. Köszönöm, várom válaszukat augusztus 12-én.
_______________________________________________________

az utasoknak, akik liftet használnának szerintem fontos információ, hogy hol van másik akadálymentes lehetőség az alulháró megközelítésére. kérem, hogy egy térképpel kiegészített táblát tegyenek a liftre. az is elég igénytelen, hogy egy sima nyomtatott lap van kitéve. mivel nagyon sokszor rossz a lift, nyugodtan készíthetnek hozzá egy tartós, arculatba illeszkedő feliratot

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, VIII. kerület

Hozzászólások

  • Bibor Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    arra jártam pár napja, és immár arculatba illeszkedő matricán láttam, hogy a lift nem müködik. továbbra sincs arról információ, hogy hol van a másik, működő lift. ugyanakkor mégegy dolog felmerül ezze...
  • Bibor Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Balázs. Nekem nem ez a tapasztalatom. kb másfél éve levelezek a bkk-val a jegyautomaták és a bubi terminálok hiányos vagy hibás információi miatt, és azóta is inkorrekt tájékoztatás szerepel ez...
  • Barnóth Balázs hozzászólt a bejelentéshez.

    Viszont vedd azt is figyelembe, hogy a problémádat már meg sem tudták volna oldani, hiszen ahelyett, hogy rajzoltak volna, megjavították a liftet.
    Ha esetleg újra gond lesz a lifttel, biztosan arra is
    ...
  • Györkös Attila hozzászólt a bejelentéshez.

    Igen, ez jellemző. Nem a kérdésre válaszolnak, vagy csak a probléma egy részére és ezzel azt a hatást keltik, mintha megoldották volna a problémát. Az emberek többsége beveszi ezt és nem veszi észre a...
  • Bibor Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    Hát, kész szerencse, hogy most épp működik :) Az A4-es cetlit a lift tetejére tették a szerelők, hogy kéznél legyen a következő meghibásodásnál. Kicsit elbizonytalanodtam viszont azzal kapcsolatban, h...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Cím!

    Társaságunkhoz érkezett „Bejelentés a www.jarokelo.hu oldalról (12372)” tárgyú elektronikus levelükkel kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk:

    Tisztelt Levélíró!

    Köszönjük a megk
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Görgényi-Nagy Szabolcs hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentő!
    Ha van bármilyen információja a bejelentéssel kapcsolatban kérjük, erre a linkre kattintva jelezze nekünk:
    https://www.jarokelo.hu/budapest/bejelentesek/12372/hianyos-tajekoztatas/...
  • Görgényi-Nagy Szabolcs hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Gábor! Frissítettük a bejelentést és megküldtük ismét a BKK-nak.
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bibor Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    (Kedves Admin! El tudnád küldeni ezt a BKK-nak? Köszönöm!)
    Kedves BKK!
    Dehogynem, jelenthet problémát. Éppen azt mondom, hogy probléma. Aki kiment ellenőrizni, tudja, hogy mit kell keresnie, és azt kö
    ...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Levélíró!

    A Keleti pályaudvarnál az aluljáróból két lift vezet a felszínre: az egyik gyakorlatilag szemben van az M4-es metró kijáratával (kicsit jobbra), a másik a Kerepesi úti buszvégállom
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Bibor Gábor hozzászólt a bejelentéshez.

    a térképinfóban benne van, de talán tényleg nem mindenkinek evidens: a Keleti pu újonnan épített aluljárójába vezet ez a lift a felszínről a Kerepesi út közelében
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Szerencsés lett volna a felvetés szövegében megemlíteni, hogy ez milyen lift, hol, satöbbi :-)
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Bibor Gábor bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    rongált megállótábla

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Csévéző utca (XVIII. kerület, Pestszentlőrinc-Pestszentimre)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Sasadi út 764-es buszmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budapest, Sasadi út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére