Megoldott

Galambszar takarítása

FRISSÍTÉS: 2024.03.19

A bejelentő visszajelzése alapján:
,,A BKK állítása nem felel meg a valóságnak. Évek óta ugyanazokat a galamürülékeket nézzük bizonyos oszlopokon és falfelületeken. Ez az ügy minden, csak nem megoldott!"

-----

FRISSÍTÉS 2023.11.30.

A bejelentő visszajelzése:
,,A harmadik fotón látható oszlopot immár 3. éve nem tudja letakarítani a bkv."

------

FRISSSÍTÉS: 2023.08.07.

Bejelentő kiegészítés + új képet csatolt
"Tisztelt BKV!
A csatolt fotón lévő oszlopot 2 éve nem sikerült letakarítani? Ott a 3. vágány menti peronon az önjáró kosaras emelő. Nem értem a mulasztás okát."

---------------------

FRISSÍTÉS: 2023.07.03.

A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a bejelentésben megjelölt állomáson a járófelület takarítása naponta történik, a falfelületet és az utastájékoztatót a havi takarítás keretén belül takaríttatják. A soron következő karbantartás alkalmával fog megtörténni a lámpák és a hangszórók megtisztítása. A munkálatok elvégzéséig szíves türelmét kérik."

----------------

Tisztelt BKV/BKK!
Most, hogy közel 2 évvel az első jelzésem után végre felszerelték a teljes állomást galambtüskékkek, épp itt az ideje, hogy a tüskék előtt keletkezett szart is lemossák az utastájékoztató elemekről, a kijelzőkről, a hangszórókról és az állomás falairól is.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Fehér út 1

Hozzászólások

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Csak az alsó hangon 3 éve könyörögve kért galambszart nem mosták le a középső vágány melletti oszlopról.
    Ezt nem látják?
  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Köszönjük a visszajelzést!
  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0025233/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00123245

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. korábbi válaszát továbbra is fenntar
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Jakab Imola lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi fejlemény. Megoldatlan.
  • Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2023.11.30. A bejelentő visszajelzése: A harmadik fotón látható oszlopot immár 3. éve nem tudja letakarítani a bkv. ------ FRISSSÍTÉS: 2023.08.07. Bejelentő kiegészítés + új képet csatolt "Tisztelt BKV! A csatolt fotón lévő oszlopot 2 éve nem sikerült letakarítani? Ott a 3. vágány menti peronon az önjáró...

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    A BKK állítása nem felel meg a valóságnak. Évek óta ugyanazokat a galamürülékeket nézzük bizonyos oszlopokon és falfelületeken. Ez az ügy minden, csak nem megoldott!
  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0025233/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00123245

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. korábbi válaszát továbbra is fenntar
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az adminisztrátor lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett válasz az illetékestől.

  • H B L elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • H B L megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSSÍTÉS: 2023.08.07. Bejelentő kiegészítés + új képet csatolt "Tisztelt BKV! A csatolt fotón lévő oszlopot 2 éve nem sikerült letakarítani? Ott a 3. vágány menti peronon az önjáró kosaras emelő. Nem értem a mulasztás okát." --------------------- FRISSÍTÉS: 2023.07.03. BKK vlasza: "Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. h...

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    A harmadik fotón látható oszlopot immár 3. éve nem tudja letakarítani a bkv.
  • Lukács Máté visszajelzésére vár.

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    A BKV-nak esze ágában sincs takarítani.
  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    nagy ívben szarik a bkv az egész állomásra.
  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0025233/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00123245

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a metróállo
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSSÍTÉS: 2023.08.07. Bejelentő kiegészítés + új képet csatolt "Tisztelt BKV! A csatolt fotón lévő oszlopot 2 éve nem sikerült letakarítani? Ott a 3. vágány menti peronon az önjáró kosaras emelő. Nem értem a mulasztás okát." ---------------- Tisztelt BKV/BKK! Most, hogy közel 2 évvel az első jelzésem után végr...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt BKV/BKK! Most, hogy közel 2 évvel az első jelzésem után végre felszerelték a teljes állomást galambtüskékkek, épp itt az ideje, hogy a tüskék előtt keletkezett szart is lemossák az utastájékoztató elemekről, a kijelzőkről, a hangszórókról és az állomás falairól is."-ról "FRISSSÍTÉS: 2023.08.07. Bejele...

  • Lukács Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKV!
    A csatolt fotón lévő oszlopot 2 éve nem sikerült letakarítani? Ott a 3. vágány menti peronon az önkáró kosaras emelő. Nem értem a mulasztás okát
  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0025233/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00123245

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a bejelenté
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Takarítás hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére