Megoldatlan

Mozgó fedlap

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS: 2024.03.21

Az Invitech válasza:
,,Köszönettel vettük bejelentését.
A megjelölt helyszínen található akna, nem a Invitech Kft tulajdonát képezi."

-----

FRISSÍTÉS: 2024.02.06

Vodafone visszajelzése:
"A "JAROKELO-BUDAPEST- 00122182" iktatószám alatt nyilvántartott ügyben jelzett (1096 Budapest Haller u. 5.) akna fedlap nem Társaságunk tulajdona."

---------------

FRISSÍTÉS: 2023.09.04

A Járókelő Ügykezelő további információja szerint:
,,Tisztelt Vodafone,
Úgy gondoltuk, a fényképek kellően alaposan mutatják a helyszínt. Szövgesen leírva:
Közel a közlekedési lámpához van egy rácsos jellegű szemét tároló. Ez talán 8 méterre lehet a saroktól (Vaskapu utca). A bejelentett fedlap ettől a szemetestől kb- 2-3 méterre, nyugat-délnyugat irányban található.
Köszönettel,
Fischer Péter"

-----

FRISSÍTÉS 2023.08.02.:

Nem Digi.

---------------------------------

FRISSÍTÉS: 2023.05.17

A Magyar Telekom válasza:
,,Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap."

-----

A fedlap a járda síkjával együtt ferde és mozog is. Minden adott egy bokaficamhoz.

Probléma helyszíne
Budapest IX. kerület, Ferencváros, Haller u. 5

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Szia!
    A fedlap tulajdonosa ismeretlen és a probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében ""Megoldatlan"".
    Kérjük, a probléma ismételt jelzéséhez...
  • Pál András megváltoztatta a bejelentés illetékesét "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ról "Egyéb illetékes"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: IX. kerület Ferencváros Önkormányzata

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "IX. kerület Ferencváros Önkormányzata"-ra.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található akna, nem a Invitech Kft tulajdonát képezi.
  • Invitech válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Csaba!

    Bejelentését továbbítottuk illetékes osztályunk felé.

    Visszajelzésükig kérjük szíves türelmét!

    Üdvözlettel,

    Czuppon Dávid
    IT Helpdesk
    Servicedesk Operátor

    Invitech ICT Services Kft.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Invitech nem válaszolt 40 napon belül.

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "2Connect"-ról "Invitech"-ra.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.



    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Murzsicz-Tar Julcsi elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Murzsicz-Tar Julcsi megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Vodafone,
    Úgy gondoltuk, a fényképek kellően alaposan mutatják a helyszínt. Szövgesen leírva:
    Közel a közlekedési lámpához van egy rácsos jellegű szemét tároló. Ez talán 8 méterre lehet a sar...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: 2Connect

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "2Connect"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0034348/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00122182

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük a megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy a bejelentésében foglaltakkal kapcsolatban a BKV Zrt....
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Járókelő,

    A Digi Kft-nek nincs a megjelölt címen kiépített hálózata, így a
    bejelentésben megadott alépítmény nem tartozik a kompetenciája alá.

    Köszönjük az együttműködésüket.

    On Hétf 202
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00122182" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4370209] azonosítószám...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi változás. Nem túl készségesek.
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentő!
    A törvényben meghatározott 30 naptári napos válaszadási határidőt egy +10 napos türelmi idővel megtoldva a rendszerünk a bejelentésedtől számított 40. napon ismét elküldi az ügyedet
    ...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Egy hónapja semmi változás, semmi intézkedés.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Ügyfelünk!

    Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00122182" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4317996] azonosítószám...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: DIGI

  • Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "DIGI"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdonú fedlap.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • R eni elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Eldugult lefolyó

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Egyéb illetékes
    Üllői út (IX. kerület, Ferencváros)
  • Megoldott
    8
    Megoldott
    8

    Tönkrement, botlásveszélyes fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: Egyéb illetékes
    Zoltán utca (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  Vissza az oldal tetejére