Megoldatlan

Váróhelyiség és pad hiánya végállomáson

FRISSÍTÉS 2024.01.02
Bejelentő visszajelzése
Múltkor utaztam arra és sajnos nyoma sincs padnak, ami a megállót illeti. Hely pedig lenne bőven.
------------

A Gazdagréti buszvégállomáson egyetlen pad nem áll rendelkezésre, hogy ülve várják az utasok a beérkező buszokat. Pedig néha 10-12 percet is kell várni a következő járatra. Eső esetén sincs lehetőség sehová behúzódni, mert nem építettek váróhelységet. Kérjük padok elhelyezését és valami kis "kalitka" építését, ahol esőzés, havazás alkalmával be lehet húzódni.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Gazdagrét

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Megodlatlan. Nincs változás
  • arozsas Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Néha járok arra, ha legközelebb megyek, remélem, már lesz valami fejlemény.
  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megoldásra vár"-ról "Megerősítésre vár"-ra.

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Ha nem, akkor belső szabályunk értelmében a bejelentésedet "Megoldatlan" státusszal zárjuk le, mert a megfelelő...
  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: XI. kerület Újbuda Önkormányzata

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "A Gazdagréti buszvégállomáson egyetlen pad nem áll rendelkezésre, hogy ülve várják az utasok a beérkező buszokat. Pedig néha 10-12 percet is kell várni a következő járatra. Eső esetén sincs lehetőség sehová behúzódni, mert nem építettek váróhelységet. Kérjük padok elhelyezését és valami kis "kalitka" építését...

  • arozsas Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Múltkor utaztam arra és sajnos nyoma sincs padnak, ami a megállót illeti. Hely pedig lenne bőven.
  • arozsas Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    ________________________________
    Feladó: admin@smart11.ujbuda.hu
    Elküldve: 2023. június 27., kedd 11:49
    Címzett: Arnhoffer Kitti
    Tárgy: Message from Varosuzemeltetesi_4
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • arozsas Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Sokat érünk azzal, ha a 139-es busz megállójában van váróhelység. Ha én a 8-E-vel akarok tovább utazni, akkor nem ücsöröghetek a 139-es megállójában, mert ha befordul a busz, akkor meg rohanjak az útt...
  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: XI. kerület Újbuda Önkormányzata

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "XI. kerület Újbuda Önkormányzata"-ra.

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés nevét "váróhelység és pad hiánya végállomáson"-ról "Váróhelyiség és pad hiánya végállomáson"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0020714/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00121690

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy a BKK-hoz számos megkeresés, észre
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • arozsas Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére