Tisztelt Illetékes!
A Baross utca - Vörösmarty utca sarkán az oszlopról leesett a feltekert kábel.
Probléma helyszíne
Budapest XVII. kerület, Rákosmente, Szabad május tér 53
Ha megosztod, megoldod.
Hozzászólások
Járókelő Csilla lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.
Szia András !
Köszönjük a visszajelzést!
Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
Legyen szebb, bizton...ságosabb és élhetőbb a város!
Ha te is így gondolod, segítsd a munkánkat, támogasd a Járókelőt! https://jarokelo.hu/rolunk/tamogass
A Járókelő csapatának nevében: Csilla
Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...egteszünk annak érdekében, hogy mielőbb válaszoljunk a levelekre.
Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.
Üdvözlettel:
E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?
Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON
Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "DIGI"-ról "E.ON"-ra.
Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes!
A Baross utca - Vörösmarty utca sarkán az oszlopról leesett a feltekert kábel."-ról "FRISSÍTÉS 2023.07.26.:
Nem DIGI.
---------------------------------
Tisztelt Illetékes!
A Baross utca - Vörösmarty utca sarkán az oszlopról leesett a feltekert kábel."-ra.
Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
Tisztelt Bardócz Csaba!
Tájékoztatjuk, hogy kollégáink a hibát kivizsgálták. Az említett kábel
nem a DIGI Kft tulajdonát képezi!
Üdvözlettel,
Baltai Gergely
On Tue 2023. Jul 25 20:05:15, budapest...
Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?
Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
Kedves Ügyfelünk!
Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00120185" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4366783] azonosítószám...on regisztráltunk!
Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
Tisztelt Ügyfelünk!
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...egteszünk annak érdekében, hogy mielőbb válaszoljunk a levelekre.
Szíves türelmüket és megértésüket kérjük.
Üdvözlettel:
E.ON Ügyfélszolgálati Kft.
Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?
Dr Kardos Angelika elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON
Dr Kardos Angelika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "E.ON"-ra.
Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.
Kedves Bejelentő!
Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends...
Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?
Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom
Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "Magyar Telekom"-ra.
Hozzászólások
Köszönjük a visszajelzést!
Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
Legyen szebb, bizton...
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
Tájékoztatjuk, hogy kollégáink a hibát kivizsgálták. Az említett kábel
nem a DIGI Kft tulajdonát képezi!
Üdvözlettel,
Baltai Gergely
On Tue 2023. Jul 25 20:05:15, budapest...
Köszönjük, hogy az DIGI Kft. ügyfélszolgálatához fordult. "Új bejelentés - JAROKELO-BUDAPEST-00120185" tárgyú elektronikus levele megérkezett hozzánk, melyet [4366783] azonosítószám...
Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends...