Megoldott

Szemetes, mocskos aluljáró és környezet

Anonim Járókelő

Tisztelt BKK!
Állításukkal ellentétben az aluljáró folyamatosan szemetes, sáros, büdös és illemhelyként használják. Jobb időkben biztonsági szolgálat gondoskodott a rend fenntartásáról. A gazos területen ugyan a kaszálást elvégezték, viszont azelőtt javasolt lett volna a rengeteg szemetet összeszedni. Mivel ez nem történt meg, sikerült a szemetet is darabokra aprítani.

Probléma helyszíne
Budapest II. kerület, Hűvösvölgy

Hozzászólások

  • Lukács Máté lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0016170/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00120150

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Szemetes közterület

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  • Megoldott
    2
    Megoldott
    2

    Hányás a megállóban

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Margit híd, budai hídfő H (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére