Megoldott

Nincs WiFi az adott metróállomásokon

FRISSÍTÉS 2023.04.29.:

A bejelentő válasza:
"BKV WiFi volt a hálózat neve! Ezt a képet pedig ma fotóztam a Blaha Lujza téri metrómegállóban...."

-----

FRISSÍTÉS 2023.04.28.:

A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban megkerestük a szóba jöhető BKV Zrt.-t, akik arról tájékoztatták Társaságunkat, hogy a témában nem illetékesek."

-----

Tisztel Bkk! Körülbelül 1 hete érzékeltem a problémát, hogy az adott metróállomásokon (M1, 2,3,4) nem működik a wifi kapcsolat!!! Kérem szépen tájékoztassanak a probléma okáról, mert sehol nem volt feltüntetve, hogy szünetel a szolgáltatás. Köszönöm! Várom a válaszukat!

Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Deák Ferenc tér M

Hozzászólások

  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0014821-004/2023/0038

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00119658

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy felülvizsgálatunk alapán az
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    Miért nem történik változás, illetve tájékoztatás ez ügyben igen tisztelt BKK????????
  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztel Bkk! Körülbelül 1 hete érzékeltem a problémát, hogy az adott metróállomásokon (M1, 2,3,4) nem működik a wifi kapcsolat!!! Kérem szépen tájékoztassanak a probléma okáról, mert sehol nem volt feltüntetve, hogy szünetel a szolgáltatás. Köszönöm! Várom a válaszukat!"-ról "FRISSÍTÉS 2023.04.29.: A bejelen...

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés nevét "Nincs WiFi az adott metróállomásokon!!!"-ról "Nincs WiFi az adott metróállomásokon"-ra.

  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    BKV WiFi volt a hálózat neve! Ezt a képet pedig ma fotóztam a Blaha Lujza téri metrómegállóban....
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Keressük a Wi-Fi szolgáltatóját. A telefonodban elmentett SSID-ből valószínűleg kiderül. Az is segíthet ha a Wi-Fi-hez tartozó hírdetőtábláról fotót küldesz (ha van).
    Üdv, Bálint
  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Kiegészítésre vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0014821-001/2023/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00119658

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban megkerestük a szóba jöhető BKV Zrt.-t, akik arról...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia!
    Mivel az illetékesnek 30 napos határideje van a válaszadásra, és a bejelentésedet kevesebb mint 30 napja küldtük el, jelenleg nem áll módunkban az ügyet újra elküldeni. Ha az illetékes nem vála...
  • A Rendezett Budapestért hozzászólt a bejelentéshez.

    Miért nincs válasz a Bkk tól? Azóta sincs internet egyik érintett metró állomáson sem ????
  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • A Rendezett Budapestért bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Megoldatlan
    1
    Megoldatlan
    1

    Törött fal

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Belgrád rakpart (V. kerület, Belváros-Lipótváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Megrongált hulladékgyűjtő

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Róbert Károly körút (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Zaj

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Kocsis Adrienn
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Fehérvári út (XI. kerület, Újbuda)
  Vissza az oldal tetejére