Nincs WiFi az adott metróállomásokon
FRISSÍTÉS 2023.04.29.:
A bejelentő válasza:
"BKV WiFi volt a hálózat neve! Ezt a képet pedig ma fotóztam a Blaha Lujza téri metrómegállóban...."
-----
FRISSÍTÉS 2023.04.28.:
A BKK válasza:
"Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban megkerestük a szóba jöhető BKV Zrt.-t, akik arról tájékoztatták Társaságunkat, hogy a témában nem illetékesek."
-----
Tisztel Bkk! Körülbelül 1 hete érzékeltem a problémát, hogy az adott metróállomásokon (M1, 2,3,4) nem működik a wifi kapcsolat!!! Kérem szépen tájékoztassanak a probléma okáról, mert sehol nem volt feltüntetve, hogy szünetel a szolgáltatás. Köszönöm! Várom a válaszukat!
Probléma helyszíne
Budapest V. kerület, Belváros-Lipótváros, Deák Ferenc tér M
Hozzászólások
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00119658
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy felülvizsgálatunk alapán az...
Keressük a Wi-Fi szolgáltatóját. A telefonodban elmentett SSID-ből valószínűleg kiderül. Az is segíthet ha a Wi-Fi-hez tartozó hírdetőtábláról fotót küldesz (ha van).
Üdv, Bálint
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00119658
Tisztelt Ügyfelünk!
Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban megkerestük a szóba jöhető BKV Zrt.-t, akik arról...
Mivel az illetékesnek 30 napos határideje van a válaszadásra, és a bejelentésedet kevesebb mint 30 napja küldtük el, jelenleg nem áll módunkban az ügyet újra elküldeni. Ha az illetékes nem vála...