Megoldatlan

Kidőlt, szétrozsdásodott szekrény

FRISSÍTÉS 2023.05.17.
Tisztelt BKV!
Korábban egy ugyanilyen szekrényt cseréltek már ugyanezen az úton a Róbert Károly körútnál, lásd: https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/53558/oskori-lelet

Kérem, szíveskedjenek ezt is cserélni! Köszönöm!

------------

FRISSÍTÉS: 2023.05.16. Nem BDK, Nem Invitech

------------

FRISSÍTÉS: 2023.05.08.
Telekom válasza:
"Nem Magyar Telekom tulajdon."

-----------

FRISSÍTÉS: 2023.05.07.
E.ON észrevétele: "A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által említett berendezés (szekrény) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.
Az alábbi megkereséssel kapcsolatban ajánljuk a Távközlési Szolgáltatót vagy a BKK-t felkeresni szíveskedjenek."

-----------

Frissítés 2023.05.02.
BKK válasza:
Köszönjük a megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy a bejelentésében foglaltakkal kapcsolatban sem Társaságunk, sem a Budapest Közút Zrt. és a BKV Zrt. sem illetékes.

-----------

Tisztelt Illetékes!

A Lehel utca / Dózsa György út kereszteződésében megdőlt egy szétrozsdásodott közműszekrény. Kérem, szíveskedjenek a szekrényt kicserélni!

Munkájukat köszönöm!

Tisztelettel:
Fónai Kende

Probléma helyszíne
Budapest XIII. kerület, Lehel utca / Dózsa György út

Hozzászólások

  • Járókelő László megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Egyéb szervezet"-ra.

  • Járókelő László lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Szia!
    A probléma sajnos nem jutott el időben a releváns illetékeshez, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
    A Járókelő csapata nevében:
    László
  • Fónai Kende visszajelzésére vár.

  • Szabó Gábor - Invitechverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt Járókelő!
    Köszönettel vettük bejelentését.
    A megjelölt helyszínen található szekrény nem a Invitech kft tulajdonát képezi.
  • R eni megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0014643/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00119579

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a bejelente
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Invitech"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2023.05.16. Nem BDK, Nem Invitech ------------ FRISSÍTÉS: 2023.05.08. Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdon." ----------- FRISSÍTÉS: 2023.05.07. E.ON észrevétele: "A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által említett berendezés (szekrény) nem az elosztóhálóza...

  • Fónai Kende hozzászólt a bejelentéshez.

    Tisztelt BKV!
    Korábban egy ugyanilyen szekrényt cseréltek már ugyanezen az úton a Róbert Károly körútnál, lásd https://jarokelo.hu/bejelentesek/budapest/53558/oskori-lelet

    Kérem, szíveskedjenek ezt i...
  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2023.05.26. Nem BDK ------------ FRISSÍTÉS: 2023.05.08. Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdon." ----------- FRISSÍTÉS: 2023.05.07. E.ON észrevétele: "A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által említett berendezés (szekrény) nem az elosztóhálózat része, nem...

  • Invitech válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bardócz Csaba,

    A szekrény nem cégünk tulajdona.

    Üdvözlettel,

    Heffler Dávid
    IT Helpdesk

    Invitech ICT Services Kft.
    +36 80 88 00 88
    help@invitech.hu
    www.invitech.hu

    [cid:image001.jpg@01D98
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • H. Annamária elküldte az ügyet az illetékesnek: Invitech

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ról "Invitech"-ra.

  • H. Annamária megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2023.05.08. Telekom válasza: "Nem Magyar Telekom tulajdon." ----------- FRISSÍTÉS: 2023.05.07. E.ON észrevétele: "A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által említett berendezés (szekrény) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona. Az alábbi megkeres...

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bejelentő!

    Köszönjük a bejelentését. Tájékoztatjuk, hogy a jelzett címen a hiba nem a BDK Kft. illetékességébe tartozik.
    Engedje meg, hogy tájékoztassuk arról, hogy közvetlenül is van mód hi
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft."-ra.

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2023.05.07. E.ON észrevétele: "A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által említett berendezés (szekrény) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona. Az alábbi megkereséssel kapcsolatban ajánljuk a Távközlési Szolgáltatót vagy a BKK-t felkeresni sz...

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Nem Magyar Telekom tulajdon.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Schneider Géza elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Schneider Géza megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyszám: 6301700/DSOHCSOMU/219073/2023/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100062612427

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Köszönjük, hogy kérésükkel hozz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Tisztelt Illetékes! A Lehel utca / Dózsa György út kereszteződésében megdőlt egy szétrozsdásodott közműszekrény. Kérem, szíveskedjenek a szekrényt kicserélni! Munkájukat köszönöm! Tisztelettel: Fónai Kende"-ról "Frissítés 2023.05.02 BKK válasza: Köszönjük a megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy a bejelentésében ...

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "E.ON"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0014643/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00119579

    Tisztelt Ügyelünk!

    Köszönjük a megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy a bejelentésében foglaltakkal kapcsolatban sem Társasá...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Fónai Kende elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Fónai Kende bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére