Megoldatlan

Fedlap közepe hiányzik

Anonim Járókelő

Frissítés 2023.03.07
E.On válasza:
A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által említett alépítmény (aknafedlap) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.
.................
FRISSÍTÉS: 2023. február 24.
Magyar Telekom hozzászólt a bejelentéshez.
"A szintbeli különbség a két fedlap között sokkal nagyobb probléma megítélésünk szerint. Az a fedlap nem Magyar Telekom tulajdonú. A gázmintavevő nyílás hiánya miatt a bejelentést figyelembe vesszük a következő időszak fedlapcsere tervezésénél."

-----

X.Hős utca 15 a elött a Telekom fedlapjának közepe hiányzik. Kérem javítani , köszönöm.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Hős u. 15a

Hozzászólások

  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Bejelentő jelzése szerint az utca átépítése érinti a helyszínt is.
  • Garami Marika lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett elég információ a bejelentőtől.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Változatlan a helyzet , de törölhető mert átépítik az egész utcát a TEK bővítés miatt.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2023. február 24. Magyar Telekom hozzászólt a bejelentéshez. "A szintbeli különbség a két fedlap között sokkal nagyobb probléma megítélésünk szerint. Az a fedlap nem Magyar Telekom tulajdonú. A gázmintavevő nyílás hiánya miatt a bejelentést figyelembe vesszük a következő időszak fedlapcsere tervezésénél....

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "Magyar Telekom"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyszám: 6301700/DSOHCSOMU/109507/2023/H
    Ügyfélkapcsolat száma: 100061009853

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Köszönjük, hogy kérésükkel hozz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Lukács Máté elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Lukács Máté megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Magyar Telekom"-ról "E.ON"-ra.

  • Magyar Telekomverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    A szintbeli különbség a két fedlap között sokkal nagyobb probléma megítélésünk szerint. Az a fedlap nem Magyar Telekom tulajdonú.
    A gázmintavevő nyílás hiánya miatt a bejelentést figyelembe vesszük a...
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Kedves Bejelentő!
    Sajnáljuk, hogy problémát tapasztaltál szolgáltatásainkban, elnézésedet kérjük. Tájékoztatunk, hogy az általad tett bejelentésre vonatkozó információkat hibakezelő rends
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Zsófi elküldte az ügyet az illetékesnek: Magyar Telekom

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére