Széll Kálmán tér "komplettírozása"
Kéne egy klub félét alakítani, ahol az emberek jogos kívánságai meghallgatásra találnak, amelynek hatására némi további munkával sokat javulna a tér jelenlegi állapota.
A villamosmegállók esőtetői - keskenyek, csúnyák, a Combinónál pedig fele olyan hosszú, mint a villamos. Ennek érkezési oldalán van, de a buszok (pl 22, 49) indulóhelyeinél nincsenek.
- Futár táblák sok megállónál nincsenek, inkább csak a tér közepén.
- Ülőbútorokból SOKKAL több kellene, és valamilyen egyéb esőtetők még további helyekre, pl a tér sivár, üres közepére, a karcsú óra közelében.
- Gyalogosoknak szóló útburkolati jelek: hol szabad és hol tilos átkelni pl a síneken, vagy a sínek mellett sétálni. Nagyon célszerű lenne ezt jelezni!
- A dupla lépéstávolságú lépcsőket normál lépéstávolságúra átalakítani (külön gratulálok a jelenlegi tervezőjének!), hogy ne bicegve kelljen rajtuk haladni.
A metróépület főhomlokzatába betolt súlyos, nagy tömböt (péküzlet) én legszívesebben kirobbantanám onnan, hiszen teljesen agyonnyomja az épület légies, világos új arculatát! Ez nyilván lehetetlen, hiszen egy felkapott márka a tulajdonos.
- Az igencsak túlméretezett szélességű járdákat átépíteni már nyilván borzalmas nagy ráfordítás lenne, csak hát így a buszosok szenvednek, mert nekik viszont szűk sávok jutottak.
Hozzászólások
Nekem pl. tetszenek a villamosmegálló-tetők. A Combinonál valóban rövidebb, de ez nem nagy gond. A leszállóhelyen úgyis hamar kijön alóla az ember, mert megy valah...
Tájékoztatjuk, hogy a Széll Kálmán tér tervei a 2011-ben kiírt nyertes pályázat (Építész Stúdió és Léptékterv Kft.) alapján készültek el. Az építészeti koncepció kialakításakor a t...
Elérhetőségem: varosjaroblog@gmail.com