Megoldott

Piszkos, elhanyagolt szemetes edények

FRISSÍTÉS 2023.03.24.

Bejelentő hozzászólása:
"Kedves Járókelő! Bár a BKK válaszából az derült ki, hogy a panaszt orvosolták, de a március 20-i fotók tanúsága, és a személyes tapasztalataim szerint azóta sem történt meg a takarítás :("

---

Az 1-es metróvonal Mexikói-úti végállomásának indulási oldalán a lejárati lépcső környezete , ezen belül különösen a szemetes edények nagyon mocskosak, a külsejüket láthatólag hosszú ideje nem takarították.

Probléma helyszíne
Budapest XIV. kerület, Zugló, Mexikói út

Hozzászólások

  • Pál András lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

    Szia!
    Köszönjük a visszajelzést!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Legyen szebb, biztonságosabb...
  • Varju Zsuzsa hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Járókelő, ezt a panaszt orvosolták .
  • Varju Zsuzsa visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0006323/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00115994

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Az 1-es metróvonal Mexikói-úti végállomásának indulási oldalán a lejárati lépcső környezete , ezen belül különösen a szemetes edények nagyon mocskosak, a külsejüket láthatólag hosszú ideje nem takarították."-ról "FRISSÍTÉS 2023.03.24. Bejelentő hozzászólása: "Kedves Járókelő! Bár a BKK válaszából az derült ki, ...

  • Varju Zsuzsa hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Járókelő! Bár a BKK válaszából az derült ki, hogy a panaszt orvosolták, de a március 20-i fotók tanúsága, és a személyes tapasztalataim szerint azóta sem történt meg a takarítás :(
    Üdv, Varju...
  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0006323/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00115994

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Varju Zsuzsa bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Szemetes szétesett

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Mexikói út (XIV. kerület, Zugló)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Takarítás hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Lukács Máté
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére