Megoldatlan

Koszos a metrólejárat üveg burkolata

FRISSÍTÉS: 2024.02.05
Bejelentői visszajelzés:
"Semmi változás."

--------------------------
FRISSÍTÉS: 2023.02.23.
BKK válasza:
"Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére. Tájékoztatásuk szerint a bejelentésében jelzett felületek megtisztítása érdekében megtették a szükséges intézkedéseket.

A a takarítás elvégzéséig szíves türelmét, egyben a BKV Zrt. fenti tájékoztatásának elfogadását kérjük."
--------------------------

-----------------
Gyakrabban kellene takarítani, csak csak rendszeresen a Móricz Zsigmond körtér metrólejáratának üvegfalát. Eléggé undorító.

Probléma helyszíne
Budapest XI. kerület, Újbuda, Móricz Zsigmond körtér M

Hozzászólások

  • I. Adrián lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0005880/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00115851

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük ismételt megkeresését. A BKV Zrt. állásfoglalása szerint a bejelentésben megjelölt állomás
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "Gyakrabban kellene takarítani, csak csak rendszeresen a Móricz Zsigmond körtér metrólejáratának üvegfalát. Eléggé undorító."-ról "FRISSÍTÉS: 2024.02.05 Bejelentői visszajelzés: "Semmi változás." -------------------------- FRISSÍTÉS: 2023.02.23. BKK válasza: "Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottun...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Közösségi közlekedés"-ról "Köztisztaság"-ra.

  • Gyöngyösi Máté hozzászólt a bejelentéshez.

    Semmi változás.
  • Bárány Attila visszajelzésére vár.

  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0005880/2023

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00115851

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • Bárány Attila bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Koszos villamosmegálló

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Laczkó Márton
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Hauszmann Alajos utca / Szerémi út (XI. kerület, Újbuda)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére