Kerékpárút lépcsővel
Frissítés 2023.07.11
Bejelentő visszajelzése
Nem láttam változást.
............
FRISSÍTÉS: 2023.04.14.
Budapest Közút válasza:
"A korábban, BPK / 27641 – 2 / 2022. iktatószámon adott válaszunkban foglaltakat továbbra is fenntartjuk:
„A XIII. kerületi Újpalotai út kerékpárútja nincsen Társaságunk kezelésében. A terület üzemeltetője
nyilvántartásunk szerint a XIII. ker. Önkormányzat.”"
-------------------
FRISSÍTÉS: 2023.03.13.
BKK válasza:
"Nagyon köszönjük a megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy a projekt keretében elkészült szegélysor szintbeni lesüllyesztésre került, ahogy az a lenti képen is látható.
2022. júliusában történt egy üzemzavar, melynek során a Fővárosi Vízművek által helyreállított burkolat már a kerékpáros átvezetésnél nem erre a szintre került kialakításra, hanem a gyalogos átkelőknél bevett 1,5-2 cm-es lelépőre. Fentieknek megfelelően javasoljuk, hogy bejelentésével szíveskedjen a Budapest Közút Útfenntartási Főosztályához fordulni."
-------------------------------
Frissítés: 2023. február 15.
"Jelzése alapján a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. az ügyben egyeztetést folytatott és azt továbbították a Budapest Közlekedési Központ, mint a beruházás megrendelője felé.
Javasolják, hogy vegye fel a kapcsolatot a Budapest Közlekedési Központtal."
________________________
Frissítés 2022.12.15.:
A Budapest Közút válasza alapján illetékességből a XIII. kerületnek továbbítva.
----
Az Újpalotai úton kerékpárral dél felé haladva a kerékpárúton a vasúti kereszteződés után a Balzsam utca kereszteződésében egy rosszul elhelyezett szegélykő sor nehezíti a közlekedést. A szintkülönbség akkora, hogy még átlagos haladási sebesség esetén is megdobja a kerékpárt, ill. keskenyebb gumi esetén felütéses defektet tud okozni.
Kérem, hogy hozzák egy síkba az úttestet keresztező kerékpárutat a járdán vezetett kerékpárúttal!
Egyúttal tisztelettel kérdezem, hogy milyen előírás miatt kerül minden ilyen helyre szegélykő? A járdán vezetett kerékpárút jó megoldás lehet városi környezeteben, de tökéletesen felesleges és káros azt minden kereszteződésnél elválasztani úttesttől, hiszen a kerékpárút folytatólagos (kellene, hogy legyen). Inkább arra kellene figyelni, hogy minél inkább egy vonalba kerüljön, azaz 1-2 mm -nél ne legyen több szintkülönbség az illesztésnél.
Közút esetén egyáltalán nem jellemező, hogy a folyamatos haladásra szánt úton keresztben szegélykő sort helyeznének el, ezzel extra akadályt helyezve az útba. Kivétel persze a fekvőrendőr, ahol viszont épp a közlekedés lassítása a cél.
Köszönettel.
Hozzászólások
Remélem tényleg meg lesz akkorra, ugyanis az ügy 2022 december eleje óta húzódik, és egy év után akkor is megoldat...
Jelzése alapján a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. megvizsgálta a helyszínt és visszajelezte, hogy jelenleg a Budapest Közút Zrt-vel egyeztetnek a műszaki megoldásról, a szegély...
Jelzése alapján a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. megvizsgálta a helyszínt és visszajelezte, hogy a javítást 09.30-ig el fogják végezni.
Köszönöm, hogy figyel lakókörnyezetére...
[Leírás: Budapest közút]
Útfenntartási Főosztály
* Budapest Közút jelezte, hogy nem ők voltak az eredeti kivitelezők
* Átkerült Budapest XIII -hez, mint kezelőhöz,
* majd a BKK -hoz, mint kivitelezőhöz, akik levelük...
Ügyszám: 0038/0008573/2023
Tárgy: tájékoztatás
JAROKELO-BUDAPEST-00113620
Tisztelt Ügyfelünk!
Nagyon köszönjük a megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy a projekt keretében elkészült szegélysor szintb...
Jelzése alapján a XIII. Kerületi Közszolgáltató Zrt. az ügyben egyeztetést folytatott és azt továbbították a Budapest Közlekedési Központ, mint a beruházás megrendelője felé.
Jav...
köszönjük az észrevételt, javítottuk az illetékes, és ki is küldtük neki!
Üdv: Zsófi
[Leírás: Budapest közút]
Útfenntartási Főosztály