Megoldatlan

Undorító kukák

FRISSÍTÉS: 2023.08.21.
Bejelentői visszajelzés:
"Talán picit vékonyabb a kosz, de egyelőre ugyanúgy undorító. Valószínűleg nagyteljesítményű eszközre, vegyszerre lenne szükség, a napi söprögetés, esetleg mosogatás kevés ide. Egyelőre tehát nincs megoldva."
----------
Frissítés: 2023.05.18.
BKK válasza:
"Nagyon köszönjük a megkeresését. Az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. tájékoztatása szerint a jelzett terület takaríttatásáról rendszeresen gondoskodnak. A bejelentése alapján azonban fel fogják hívni szerződött partnerük figyelmét a bejelentett területek megfelelő minőségben elvégzendő takarítására, emellett ismét ellenőrizni fogják a takarítás elvégzése után annak minőségét.

Kérjük a BKV Zrt. fenti tájékoztatásának szíves elfogadását."

------------
FRISSÍTÉS 2023.04.21.:

A bejelentő hozzászólása:
"Azóta sokkal rosszabb a helyzet"
Egy másik utas fényképes hozzászólása:
"Kedden így nézett ki. Kérem intézkedjenek a takarítás pótlásának pótlásáról is!
Szerintem egyértelmű, hogy nem néhány nap vagy hét alatt gyűlt össze ennyi mocsok. Vastag bevonatot képez már a járólapokon."

-----

A metró végállomáson az összes kuka undorítóan mocskos és a burkolat is körülöttük. A járdát nem csak abban a sávban kellene takarítani, ahol az utasok járnak, hanem a szemetesek alatt is. És nem csak évente egyszer. Látszik, hogy hónapok óta egy méteres körben nem volt takarítás.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Örs vezér tere M+H

Hozzászólások

  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedves Bejelentőnk!
    Köszönjük a visszajelzést és a képet!
    Ezzel segítitek a munkánkat, mert így nyomon tudjuk követni, hogy mi történt, még akkor is, ha az illetékes nem küld újabb állapotjelzést.
    Leg...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A karácsonyi csoda. (Ettől még a bejelentés nem lesz megoldott. Az, hogy egy évben egyszer letakarítják, nem megoldás!)
  • Fónai Kende lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Megoldhatatlan.

    Az illetékes válasza alapján az állapot megfelelő.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Szeretnék kérni egy közös bejárást az ellenőrrel, és szeretném hangosan hallani a szájából, amikor állunk a rothadó edények mellett, hogy ez az állapot megfelelő.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Elég alacsony akkor a mérce... Vagy valami nagyon igénytelen kollégát küldhettek ki ellenőrzésre, mert ez minden, csak nem megfelelő.
  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0063023/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00113071

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban a BKV Zrt. állásfoglalása alapján tájékoztatjuk, hogy a
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Garami Marika elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS: 2023.08.21. Bejelentői visszajelzés: "Talán picit vékonyabb a kosz, de egyelőre ugyanúgy undorító. Valószínűleg nagyteljesítményű eszközre, vegyszerre lenne szükség, a napi söprögetés, esetleg mosogatás kevés ide. Egyelőre tehát nincs megoldva." ---------- FRISSÍTÉS 2023.04.21.: A bejelentő hozzászó...

  • Garami Marika megváltoztatta a bejelentés leírását "FRISSÍTÉS 2023.04.21.: A bejelentő hozzászólása: "Azóta sokkal rosszabb a helyzet" Egy másik utas fényképes hozzászólása: "Kedden így nézett ki. Kérem intézkedjenek a takarítás pótlásának pótlásáról is! Szerintem egyértelmű, hogy nem néhány nap vagy hét alatt gyűlt össze ennyi mocsok. Vastag bevonatot képez...

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    El kellene olvasni az előző kommenteket...
  • Járókelő Ügykezelőverified-profile hozzászólt a bejelentéshez.

    Szia !
    Segítenél nekünk? Történt fejlemény az elmúlt időszakban? Megoldódott a probléma?
    Köszönjük a segítséged és a visszajelzésed!
    A Járókelő csapatának nevében: Imre
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Egy kutya...
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    BKV, a BKK csak továbbította a választ.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Én ezzel tisztában vagyok, csak a BKK nem akarja belátni.
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Talán picit vékonyabb a kosz, de egyelőre ugyanúgy undorító. Valószínűleg nagyteljesítményű eszközre, vegyszerre lenne szükség, a napi söprögetés, esetleg mosogatás kevés ide. Egyelőre tehát nincs megoldva.
  • H B L megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0063023/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00113071

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését. Az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. tájékoztatása szerint a jelzet
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Hegymegi-Barakonyi Bálint megváltoztatta a bejelentés leírását "A metró végállomáson az összes kuka undorítóan mocskos és a burkolat is körülöttük. A járdát nem csak abban a sávban kellene takarítani, ahol az utasok járnak, hanem a szemetesek alatt is. És nem csak évente egyszer. Látszik, hogy hónapok óta egy méteres körben nem volt takarítás."-ról "FRISSÍTÉS 202...

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Kábé igen. Kapcsolódó bejelentésből idézet: "a szemetes edényeket lehetőségeikhez képest folyamatosan ürítik és ütemezetten tisztíttatják, általában havi rendszerességgel."
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Mintha minden nap odahányna valaki, de csak szökőnapon, négy évente takarítanák fel
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Kedden így nézett ki. Kérem intézkedjenek a takarítás pótlásának pótlásáról is!
    Szerintem egyértelmű, hogy nem néhány nap vagy hét alatt gyűlt össze ennyi mocsok. Vastag bevonatot képez már a járólapokon.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Azóta sokkal rosszabb a helyzet.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0063023/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00113071

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére....
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Villamos végállomás

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Keleti pályaudvar M (VIII. kerület, Józsefváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Szemetes kikötő

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Meder utca (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Gyönyörű látvány a villamosból

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Budagyöngye (XII. kerület, Hegyvidék)
  Vissza az oldal tetejére