Megoldott

Még mindig kifakult táblák

Anonim Járókelő

FRISSÍTÉS 2023. 08. 21.

Bejelentő visszajelzése:

Továbbra sincs megoldva

_____________________

Frissítés 2022. 12. 06

BKK válasza:

Nagyon köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a bejelentésben megjelölt tájékoztató táblák cseréje érdekében megtették a szükséges intézkedéseket. A táblák cseréjének megvalósulásáig kérik szíves türelmét.

__________________________________________

Igen Tisztelt Főváros, BKK és BKV!

Mélységesen felháborít, miközben ömlik rám a budapesti önkormányzat évek óta tartó propagandája miszerint: NINCS PÉNZ... A Keleti pályaudvar piros 2-es vonal utastájékoztatása lepusztult. Miért nem arra költik a pénzt amire tényleg kéne? Kedves Főváros, hogy is van ez?

Azonnali tegyék rendbe, cseréljék ki a 2-es metró vonalán a sárgára fakult táblákat! Évek óta jelentgetjük be és nem történik semmi. A propaganda azért megy.

Tisztelettel.......................................

Probléma helyszíne
Budapest VIII. kerület, Józsefváros, Baross Gábor szobra

Hozzászólások

  • Németh Zs. hozzászólt a bejelentéshez.

    Úgy látszik egy órára már nem volt pénz.
  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Kép:
  • T. Andrea lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldott.
  • Fischer Péter megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0058415/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00112300

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy az M2 metró
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • Gál Miklós elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Gál Miklós megváltoztatta a bejelentés leírását "Frissítés 2022.12.06 BKK válasza: Nagyon köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a bejelentésben megjelölt tájékoztató táblák cseréje érdekében megtették a szükséges intézkedéseket. A táblák cseréjének megvalósulásáig kérik szíves türelmét. .................

  • Sz. András hozzászólt a bejelentéshez.

    Továbbra sincs megoldva
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • Jakab Imola megváltoztatta a bejelentés állapotát "Megerősítésre vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Megoldatlan.
  • Anonim Járókelő visszajelzésére vár.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • T. Andrea megváltoztatta a bejelentés leírását "Igen Tisztelt Főváros, BKK és BKV! Mélységesen felháborít, miközben ömlik rám a budapesti önkormányzat évek óta tartó propagandája miszerint: NINCS PÉNZ... A Keleti pályaudvar piros 2-es vonal utastájékoztatása lepusztult. Miért nem arra költik a pénzt amire tényleg kéne? Kedves Főváros, hogy is van ez? Azonnali te...

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0058415/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00112300

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük megkeresését. A BKV Zrt. hivatalos állásfoglalásában arról tájékoztatja, hogy a be...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • T. Andrea elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Anonim Járókelő bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére