Megoldatlan

Szigszalagozott elektromos szekrény

FRISSÍTÉS 2022.11.25.

E.ON válasza:
"A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által említett hálózati berendezés (szekrény) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona.

Az alábbi megkereséssel kapcsolatban javasoljuk az üzemeltetésben illetékes BKV szakterületét szíveskedjenek felkeresni (BKV Zrt. 1980 Budapest VII. Akácfa utca 15.)"

---

Szigszalagozott elektromos szekrény

Probléma helyszíne
Budapest VI. kerület, Terézváros, Teréz krt. 62

Hozzászólások

  • M.K. Bori lezárta a bejelentést Megoldatlan eredménnyel. Oka: Nem érkezett a bejelentőtől visszajelzés.

    A probléma a bejelentéstől számított 1 éven belül nem oldódott meg, így az belső szabályunk értelmében "Megoldatlan".
  • Váncza Levente visszajelzésére vár.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Fónai Kende megváltoztatta a bejelentés kategóriáját "Egyéb"-ról "Közművek"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0062947/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00112016

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük a megkeresését, melyet továbbítottunk az illetékes szolgáltató, a BKV Zrt. részére.
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • g g megváltoztatta a bejelentés leírását "Szigszalagozott elektromos szekrény"-ról "FRISSÍTÉS 2022.11.25. E.ON válasza: "A tárgyi bejelentést Társaságunk megvizsgálta és megállapította, hogy az Önök által említett hálózati berendezés (szekrény) nem az elosztóhálózat része, nem Társaságunk tulajdona. Az alábbi megkereséssel kapcsolatban javasoljuk az üzemelteté...

  • g g megváltoztatta a bejelentés illetékesét "E.ON"-ról "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ra.

  • E.ON válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ügyiratszáma: 6301700/DSOHCSOMU/632891/2022/H

    Ügyfélkapcsolat száma: 100058407010

    Társaságunkhoz érkezett bejelentésére az alábbi tájékoztatást adjuk:

    Köszönjük, hogy kérésükke
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 2. Mi ez?

  • Az illetékes válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Ezúton értesítjük, hogy a info@aram.eon.hu címre küldött elektronikus levele sikeresen megérkezett.
    Tájékoztatjuk, hogy az írásbeli megkeresések feldolgozása folyamatos. Mindent m...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 4. Mi ez?

  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: E.ON

  • Járókelő Adminisztrátor megváltoztatta a bejelentés illetékesét "Az illetékes"-ról "E.ON"-ra.

  • Váncza Levente bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    3
    Válaszra vár
    3

    Megsüllyedt "Forgalomirányitás" fedlap

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Bajcsy-Zsilinszky út (VI. kerület, Terézváros)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    M3 metró aluljáró burkolat hiánya

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Lehel tér M (XIII. kerület)
  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Oszlopcsonk

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Németh Zs.
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Erzsébet királyné útja (XIV. kerület, Zugló)
  Vissza az oldal tetejére