Megoldott

Galambürülékes pénztár

Tisztelt BKV!
Az Örs Vezér téri metróállomáson, a jegypénztár feletti üveg, és a mellette lévő információs tábla teteje erősen galambürülékes, koszos. Sajnos a képek nem jól sikerültek, de jelen formájában erősen egészségtelenül néz ki.

Probléma helyszíne
Budapest X. kerület, Kőbánya, Örs vezér tere

Hozzászólások

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Jah hogy ott. Én csak azt néztem ami a bejelentésbe is volt. Azt eltudom hinni hogy olyan még mindig.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A tető fölött majd nézd meg a falat. Vastagon van rajta a galambszar csík.
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Nekem tisztának tűnt a bejelentett részek.
  • Jakab Imola lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Lehet azt a részt kihagytam, csak a pénztárat néztem
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    A fal még fostos volt, mikor arra jártam...
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Úgy láttam megoldódott. Mindkettő tiszta, és tüskézett.
  • Pál András visszajelzésére vár.

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Úgy tűnik ebben az esetben a BKK nem tud rendesen kommunikálni a BKV-val. Kivételesen akkor elküldhetnénk nekik is közvetlenül.
  • Sleepy Claus hozzászólt a bejelentéshez.

    A
    „haladéktalanul”
    mégiscsak egy naaagy, ugyanakkor most épp egy rendkívül egyedinek ható és kiemelkedő prioritási sorrendet jelző/utasító szó.
    Haladéktalanul!
    Kinek? Hova a szó? Láthatóan egy éve
    ...
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Ez a leggagyibb hárítás, amit valaha hallottam. A piros keretről amúgy leszedték már múlt héten. De a fal ugyanúgy végig van fosva mindenhol.
  • Járókelő Zsófia megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Ügyszám: 0038/0055974-001/2022/0038
    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST-00111129

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Nagyon köszönjük megkeresését, mellyel kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az Örs vezér téri pénz
    ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Önnek jár.
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Naná, a kőbányai rézf....zú bagoly. XD
  • Csanádi György hozzászólt a bejelentéshez.

    Azt nemrég vettem észre, hogy van az előtetőn egy madárijesztő gumibagoly (a képen látszik is). :) Ezek szerint nem nagyon működik.
  • Archibald Stephens hozzászólt a bejelentéshez.

    De legalább a pénztár üvegéről a 'zasrt lepucolták pár nap után. Pár nap... ez mindent elmondd a BKK/BKV hozzáállásáról.
  • Sleepy Claus hozzászólt a bejelentéshez.

    Valószínűleg nem késett le senki semmiről!
  • Pál András hozzászólt a bejelentéshez.

    Ohh, hosszú idő után pont tegnap jártam az Örs-ön, néztem hogy még senki nem küldte be. :/
  • Anonim Járókelő hozzászólt a bejelentéshez.

    Jaj, Andris, épp készültem egy olyan, de olyan bejelentést írni... Csak még akartam egy jó képet csinálni hozzá. De erről lecsúsztam, úgy tűnik. :(
  • Járókelő Adminisztrátor elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Pál András bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  • Válaszra vár
    1
    Válaszra vár
    1

    Hányás a megállóban

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Margit híd, budai hídfő H (II. kerület)
  • Válaszra vár
    0
    Válaszra vár
    0

    Alapvető higiéniai problémák

    Beküldés ideje:
    Beküldte: Anonim Járókelő
    Illetékes: BKK Budapesti Közlekedési Központ
    Széll Kálmán tér M (II. kerület)
  Vissza az oldal tetejére