Megoldott

Hibás kijelző

FRISSÍTÉS: 2022.11.02.
BKK válasza:. "Tájékoztatjuk, hogy az abban foglaltakkal kapcsolatban a VOLÁNBUSZ Zrt. az illetékes."
_________________________________________________________________________

MOS 264: A hátsó kijelző hibás.

Probléma helyszíne
Budapest XXI. kerület, Csepel, Budapest

Hozzászólások

  • Gál Miklós lezárta a bejelentést Megoldott eredménnyel.

  • Szebb városért hozzászólt a bejelentéshez.

    A busszal nem találkozom. Passz
  • Szebb városért visszajelzésére vár.

  • g g megváltoztatta a bejelentés állapotát "Válaszra vár"-ról "Megoldásra vár"-ra.

  • Volánbusz Zrt. (Szentendre) válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.

    Tisztelt Bardócz Csaba! ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 1. Mi ez?

  • M. V. Klára elküldte az ügyet az illetékesnek: Volánbusz

  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés leírását "MOS 264: A hátsó kijelző hibás."-ról "FRISSÍTÉS: 2022.11.02. BKK válasza:. "Tájékoztatjuk, hogy az abban foglaltakkal kapcsolatban a VOLÁNBUSZ Zrt. az illetékes." _________________________________________________________________________ MOS 264: A hátsó kijelző hibás."-ra.

  • M. V. Klára megváltoztatta a bejelentés illetékesét "BKK Budapesti Közlekedési Központ"-ról "Volánbusz"-ra.

  • BKK Budapesti Közlekedési Központ válasza megérkezett az üggyel kapcsolatban.


    Ügyszám: 0038/0055006/2022

    Tárgy: tájékoztatás

    JAROKELO-BUDAPEST- 00110966

    Tisztelt Ügyfelünk!

    Köszönettel vettük megkeresését. Tájékoztatjuk, hogy az abban foglaltakkal kapcsolatban a VOLÁNBUSZ...
  • Az illetékes válaszának megoldópontszáma: 3. Mi ez?

  • g g elküldte az ügyet az illetékesnek: BKK Budapesti Közlekedési Központ

  • Szebb városért bejelentette az ügyet.

Hasonló bejelentések

  Vissza az oldal tetejére